četvrtak, 10. veljače 2022.

THE BEST OF 2021- dekorativa

 

Prošle godine sam testirala puno makeup proizvoda, a što mi je bilo najdraže doznat će te ako nastavite čitati post.

Tekući puderi:

Neke tekuće pudere koje sam prošle godine probala i koji su mi odlični na žalost, povučeni su iz prodaje. Također neke pudere sam počela koristiti krajem 2021. pa mi treba još vremena da formiram konačno mišljenje o njima.


YLS Touch Eclat All-In-One Glow tekući puder (recenzijane samo da lijepo izgleda na koži već joj pruža i hidratizaciju. Lagana tekstura, srednja pokrivenost i zdrav sjaj lica glavne su njegove karakteristike. Odličan puder kojem ću se sigurno vratiti.


Essence Prety Natural Hydrating Foundation (recenzija) je prošle godine bio popularan u beauty svijetu i to s razlogom. Na licu se osjeća poput tonirane kreme a pokrivenost mu je lagana. Ako se tome pridoda više nego pristupačna cijena, ne može bolje.


Kako imam mješovitu kožu lica često trebam setirati T zonu. Godinama sam koristila Laura Mercier Translucent Loose Setting Powder, a prošle godine sam kupila Shiseido Synchro Skin Invisible Silk Loose Powder (detaljna recenzicja ide uskoro).

Korektor:


Ponovo sam testirala puno korektora, a među njima istaknula bih IT Cosmetics Bye Bye Under Eye Full Coverage Anti-Ageing Waterproof Concealer.


Rumenilo:


Illamasqua Lies Cream Blusher (recenzija) je prvo kremasto rumenilo koje sam kupila. Ako se pravilno nanese kremasto rumenilo na koži izgleda prekrasno.


Kremasta sjenila za oči:

Baš sam se "navukla" na ovu formulu sjenila za oči i svakodnevno ih koristim. Ako su kvalitetna njihova tekstura odlično izgleda na zrelim kapcima, a ja ih volim i kombinirati sa praškastim sjenilima. 
Vizažisti kažu da Laura Mercier i Bobby Brown imaju najbolju teksturu kremastih sjenila. Ja vam to mogu samo potvrditi. 


Za sada imam tri Laura Mercier kremasta sjenila u olovci među kojima je i najpoznatija nijansa Cocoa. 


Bobby Brown kremasta sjenila u tubi su mi također draga i čini mi se da su po teksturi jako slična LM sjenilima.


I naravno, na prvom mjestu su Charlotte Tilbury Mesmerise Eye Shadow. Ova sjenila nisu kod nas dostupna i cijena im je viša, ali zato imaju čarobnu teksturu.


Palete sjenila za oči:

U ovoj kategoriji izdvojila bih ove tri palete


 Colourpop Going Coconuts paleta sjenila (recenzija) sadrži kombinaciju smeđih nijansi koje su baš po mom guštu.


Too Faced Borm In This Way The Natural Nudes paleta sjenila (recenzija) kao da vrišti moje ime. Sve nijanse su mi predivne a o njihovoj kvaliteti neću trošiti riječi. 


Charlotte Tilbury Mesmerising Maroon paletu sjenila (recenzija) sam prošle godine konačno kupila i nisam požalila.


Maskara za oči:

Kada imate kratke i rijetke trepavice nije lako pronaći odgovarajuću maskaru za oči. 

Lancome Lash Idole maskaru za oči (recenzija) sam sa uživanjem koristila.


Ruž za usne:

Kao što djeca sakupljaju Pokemone tako ja sakupljam ruževe za usne. Puno sam ih kupila prošle godine i svaki mi je lijep na svoj način pa mi je bilo jako teško izdvojiti najdraže. 


Guerlain Kiss Kiss Lipstick, nijansa Crazy Nude.



Sensai Le Rouge A Levres Lipstick (recenzija) nijansna Sumire Mauve.
 


Sislay Le Phyto Rouge (recenzija) nijannsa Beige Bali.



Dior Rouge Dior u nijansi Rendez-Vous.

Nadam se da će vam ova retrospektiva biti korisna ili barem zanimljiva.
Pišite mi o svojim favoritima u prošloj godini.
Imamo li neki zajednički top proizvod?
























 
















Nema komentara