četvrtak, 12. prosinca 2019.

MAX FACTOR FACEFINITY ALL DAY FLAWLESS 3 u 1 tekući puder

max_factor_tekući_puder_notino.hr

U beauty svijetu danas postoji puno različitih dekorativnih proizvoda različitih namjena, a jedan od proizvoda koji svaka žena ima u svojoj kozmetičkoj torbici je tekući puder. 
Potraga za podlogom koja će na vašem licu prekriti sve sitne nedostatke i uz to odgovarati vašem tipu kože zna biti ozbiljan izazov.
Zato vam ja donosim recenziju još jednog drogerijskog pudera za kojeg je bilo puno upita kada ću ga testirati.



max_factor_tekući_puder_notino.hr

Max Factor Facefinity All day Flawless 3 u 1 tekući puder nije novitet u našim drogerijama. 
Puder dolazi u staklenoj ambalaži sa pumpicom koja odlično dozira proizvod. 
Puder ima SPF20 što je sasvim dovoljno za jedan ovakav proizvod. 

max_factor_tekući_puder_notino.hr

Proizvod u nazivu ima oznaku "3 u 1" što bi prema riječima proizvođača trebalo značiti da ima funkciju primera, tekućeg pudera i korektora.
Tekstura pudera je srednje rijetka i na licu ostavlja mat finish. Znači, svi koji imate suhu kožu lica, preskočite ovaj puder. 
Ja imam mješovito/masnu kožu lica, a ipak mi je puder naglasio suhu kožu na području nosa. 
Puder se jako lijepo i lako blenda. Lako se nadograđuje, bilo da to radite kistom ili beauty blenderom.


max_factor_tekući_puder_notino.hr

Nijansa pudera koju imam je Soft Honey 77 koja u boci izgleda prilično tamno, ali sve svjetlije nijanse imaju neki brekvasti podton koji meni ne pristaje. Puder mi tijekom dana nije oksidirao na licu. 


max_factor_tekući-puder_notino.hr

Iako sam jako skeptična prema reklama na TV-u, moram priznati da je istina kako se ovaj puder ne preslikava na odjeći. Međutim, nije točno da je vodootporan. Nosila sam ga par puta u teretani i to je bio živi očaj kako mi je lice izgledalo. Inače ne idem našminkana u teretanu, ali jednostavno sam se morala sama uvjeriti u sve tvrdnje o ovom puderu. 
Također, puder je jako lagan na licu, uopće ga ne osjećam tijekom dana. Nakon 5-6 sati T-zona mi se počne presijavati bez obzira setiram li puder ili ne. 


max_factor_tekući_puder_notino.hr

Moje mišljenje:
Max Factor Facefinity All day Flawless 3 u 1 tekući puder je po meni solidan drogerijski puder. 
Već sam rekla da ističe suhe dijelove na licu, pa ga iz tog razloga nisam koristila kao korektor. 
Naime, moje okoloočno područje nije suho, ali je prošarano boricama koje ovaj puder i te kako naglasi. Tako vam je to sa svim puderima koji ostavljaju mat završetak na licu.  
 Puder neću ponovo kupiti jer mi L`Oreal Infaillible 24H Fresh Wear tekući puder (recenzija) više odgovara.

Max Factor Facefinity All day Flawless 3 u 1 tekući puder možete kupiti u svim drogerijama, ali najveći izbor nijansi imate na Notino webshopu. 
Cijena pudera je tamo 50,84kn što je povoljnije nego u drogeriji.

PR proizvod

I za kraj ovog posta, evo kako Max Factor Facefinity All day Flawless 3 u 1 tekući puder izgleda na mom licu.





Nema komentara