srijeda, 9. listopada 2019.

VitalPlusActive dermoaktivne koncentrirane kapi


U prošlom postu sam vam pisala o dermo masaži kisikom s dermoaktivnim koncentriranim kapima.
Dermoaktivne koncentrirane kapi se mogu kupiti u ljekarni i nisu uopće skupe. 
Postoje tri vrste kapi: JAL, COL i GLY, a nazvane su prema glavnom sastojku koje sadrže. Kapi su pakiranje u tamnoj bočici od 15 ili 45ml. Također, sviđa mi se što pakiranje ima pipetu za lakše doziranje proizvoda.



VitalPlusActive JAL kapi



JAL kapi sadrže hijaluronsku kiselinu. Hijaluronska kiselina važna je u borbi protiv dehidracije, održava elastičnost kože, stimulira proizvodnju kolagena i odgađa pojavu bora.
Proizvod je namijenjen normalnoj i mješovitoj koži lica, mada mislim da bi odgovarale i masnoj koži. 
Tekstura kapi je gelasta, a opet dovoljno tekuća da se mogu dozirati pipetom. Koristila sam hijaluronsku kiselinu različitih proizvođača, ali na ovako gustu teksturu još nisam naišla. 



Za jednu upotrebu dovoljne su 2-3 kapi koje se nakon čišćenja nježno umasiraju u lice, vrat i dekolte. Zbog guste teksture malo se duže upijaju u kožu i za sobom ostavljaju lagano ljepljiv trag. To mi nije smetalo, jer nakon njih obavezno stavim noćnu kremu koju trenutno koristim. 
Potrošila sam dvije bočice ovih kapi i mogu vam reći da je ovo najbolja hijaluronska kiselina koju sam koristila. 
Koristila sam ih tijekom prošle zime u večernjoj njezi i koža mi je bila odlično nahranjena, bez suhih djelova koji mi se zimi uvijek pojave na području nosa. 
Cijena kapi je 79kn za 15ml i 149kn za 45ml.


VitalPlusActiv COL kapi


 Kolagen je protein koji je najviše zastupljen u našem tijelu. Kolagenska vlakna čine oko 80 posto vezivnog tkiva, a nalaze se u kostima i koži. Naše tijelo svakodnevno prirodno proizvodi kolagen, ali starenjem organizma ta se proizvodnja usporava.
Zbog usporene proizvodnje kolagena koža lica postaje tanja, sklona povećanom nastanku bora i manje elastična. 
COL kapi sadrže morski kolagen za kojeg je potvrđeno da ima isto djelovanje kao prirodni kolagen.
Tesktura kapi je lagano uljna, bezbojna i nekog blagog mirisa koji ne mogu povezati s ničim.



JAL kapi sam koristila samo na večer. Na čisto lice dovoljne su 2 kapljice koje se sporije upiju u kožu. Nakon kapi sam koristila noćnu kremu.
Iz svog iskustva mogu reći da da mi je nakon korištenja ovih kapi ujutro koža bila elastičnija i glatka. Ako su kapi još odgodile pojavu bora, onda super.
Jedan period sam koristila istovrenemo JAL i COL kapi u večernjoj njezi. Prvo sam stavljala JAL kapi pa kada bi se one upile stavila bih COL kapi i na kraju noćnu kremu. Ovo je bila odlična kombinacija koja je mojem licu donijela blistavost, elastičnost i nahranjenost. Ova kombinacija mi je odgovarala samo tijekom zime, dok sam JAL kapi koristila sve do ljeta.
Pitali su me mnogi mogu li se COL kapi usporediti sa Kiehl`s Midnight Recovery serumom? Ja ova dva proizvoda ne bih uspoređivala. Osobno mi je Kiehl`s Midnight Recovery bio premastan i mislim da je on više namijenjen njezi suhe kože lica. 
Cijena ovih kapi je 79kn za 15ml i 149kn za 45ml.

VitalPlusActive GLY kapi


Glikolnu kiselinu koristim već godinama, ali ne u ovako velikoj koncentraciji. Glikolna ili AHA kiselina vrši površinsku eksfolizaciju kože, utiče na pojavu bora, posvjetljuje kožu lica i pomaže da ožiljci od akni brže nestanu.
Tekstura kapi je prilično gusta i ima blago kiseli miris.



Iako mi je magistra u ljekarni rekla da GLY kapi mogu koristiti 3 puta tjedno na cijelo lice, ja sam ih koristila samo lokalno. Štapićem za uši bih kapi stavljala na mjesto gdje će se pojaviti akna ili na ožiljak od akne (nikako na otvorenu ranicu). Ovo mi se pokazalo odličnim, jer bi se akna jako brzo osušila bez ikakvog ožiljka. Ove kapi koristim tijekom cijele godine i ovo je daleko najbolji proizvod koji isuši akne. Kod melazme, na žalost, nisam vidjela poboljšanje. 
GLY kapi su postale neizvostavan dio moje skincare rutine.
Cijena kapi ja 79kn za 15ml i 149kn za 45ml.

Zaključak:
VitalPlusActiv JAL, COL i GLY kapi su po mom mišljenju proizvodi vrijedni pažnje. Ne znam jeste li ih do sada primijetili u ljekarni, jer obično ne stoje na polici gdje je ostala dermokozmetika.
Kada bih morala izabrati koje su mi kapi najdraže bile bi to JAL i GLY kapi kod kojih sam se uvjerila da dobro rade svoj posao. 

Jesam li vas zainteresirala za VitalPlusActiv kapi?
Hoćete li ih potražiti u ljekarni?




2 komentara

  1. Vec neko vrijeme gledam u ljekarnama ove proizvode i bas ti hvala na recenziji ...sad je odluka konacno pala��

    OdgovoriIzbriši