srijeda, 16. listopada 2019.

KIKO MILANO RUŽEVI ZA USNE


Dugo godina nisam nosila crveni ruž jer sam mislila kako ne odgovara mom tenu. U stvari, godinama sam birala krivu nijansu ruža.
Crveni ruž je jako teško odabrati. Tu ne mislim na teksturu, nego na podton ruža. Osobno mi dobro stoje ruževi s toplim, koraljnim podtonom dok crveni ruž sa "malina" podtonom mogu nositi samo u posebnim prilikama.
Kada sam to otkrila, krenula je pomama za crvenim ruževima, tako da ih sada imam puno, svi su tako slični, a opet različiti. 
Kiko Milano ruževe sam otkrila ovo ljeto i oduševila sam se njihovom kvalitetom. Cjenovno su jako povoljni, ali poštarina je visoka, pa zato iskoristite priliku kada odete u Italiju i obratite pozornost na ovaj brend.







Kiko Hydra Shiny Lip Stylo


 Hydra Shiny Lip Stylo je ruž koji ima hidratantnu učinkovitost balzama i intenzivnu boju. 
Jako je ugodan na usnama, a obzirom na balzamastu teksturu, na usnama traje i do 5 sati. 
Formula ruža je obogaćena aloa verom, papajom i prirodnim uljima koji zapravo daju taj predivan hidratantni osjećaj na usnama. 
Ruž je na Kiko oficialnoj stranici dostupan u 14 nijansi. Ja sam odabrala nijansu 10.


To je crvena nijansa s narančastim podtonom ilagano sjajnim završetkom.
Cijena ruža je oko 40kn.



Kiko Smart Fusion Lipstick


Ruževi iz ove linije opisani su kao "bogati i hranjivi sa svijetlim završetkom".
Ja sam oduševljena teksturom ovih ruževa i sigurno ću kupiti još nijansi.
Tekstura je tako kremasta i dugotrajna na usnama. Ostavlja divan osjećaj na usnama, preživjet će čak i obrok. Nijansa prilikom jela malo izblijedi, ali još uvijek pristojno izgleda na usnama. Ruž je lako popraviti i bez ogledala. Boja ruža je puna i dobijete je samo jednim premazom. 
Nijanse koje sam odabrala su 414 i 415. Obe nijanse su crvene, ali različitog podtona. 


Nijansa 415 ima hladni, ružičasti podton, dok nijansa 414 ima topli narančasti podton i puno mi je draža.


Na gornjoj slici možete vidjeti razliku između ovih nijansi.
Cijena ruža je oko 32kn, a dolaze u 36 nijansi.





Imate moju toplu preporuku za kupnju ovih divnih ruževa za usne.

3 komentara

  1. Uz izvrsne ruzeve imaju i jako dobre maskare...preporucujem

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kupila sam i maskaru, ima jako čudan oblik četkicue, tako da mi nikako nije "sjela".
      Ako ste zainteresirani, javite mi se u inbox :)

      Izbriši
  2. kiko lipstick pashopvn 's the best. Show more at: pashop.vn

    OdgovoriIzbriši