srijeda, 23. listopada 2019.

LANCOME IDOLE le parfume

lancome_idole_notino.hr

Danas vam predstavljam najnoviji parfem renomirane kozmetičke kuće Lancome. Parfem je na tržište stigao u kolovozu 2019. godine, nije odmah bio dostupan u svim parfumerijama, pa je za njega postojala čak lista čekanja. 




lancome-parfem_za_žene_notino.hr

Idole su kreirale tri žene: Shyamala Maisondieu, Adriana Madina i Nadege Garlantezec.
Kada sam parfem izvadila iz kartonskog pakiranja, pomislila sam "wooooouuu....", nikada do sada nisam vidjela ovako tanku bočicu parfema. Širina boce je svega 15ml s prekrasnim gold rose akcentima i to je definitivno najtanja bočica parfema koja postoji. Zbog svog oblika, bočica mora biti polegnuta jer nesrazmjer visine i debljine bočice remeti njenu stabilnost.


lancome_idole_notino.hr

Pakiranje Idole parfema je dokaz koliko jednostavnost može biti lijepa i elegantna.
Idole je chypre cvjetni miris za žene svih dobnih skupina. 
Ako volite profinjene, pomalo sexy cvjetne mirise onda je ovo miris za vas.
Lancome je Idole posvetio snažnim ženama koje hrabro idu kroz život prkoseći svim njegovim izazovima. 
Volim kada brendovi podržavaju žene, jačaju njihovo samopouzdanje, potiču njihov uspjeh i zajedništvo.


lancome_idole_parfem_notino.hr

Sam parfem sadrži neke od mojih omiljenih nota koje koje ga čine elegantnim parfemom sa slojevima cvjetnih, slatkih i toplih nota. 
Idole također sadrži esenciju ružinih latica iz održivog uzgoja u turskoj provinciji Isparta, proizvedenu posebno za Lancome. 


lancome_idole_parfem_notino.hr

Gornje note: bergamot
Srce parfema: jasmin i ruža
Baza parfema: cedar, pačuli, vanilija


lancome_idole_parfem_notino.hr

Idole nije uobičajeni puderasti, staromodni miris kakvi parfemi sa ružom obično jesu. Nisam ljubiteljica mirisa ruže, ali Idole je daleko od umjetnog, sintetičkog mirisa ruže.
Mislim da cvjetne note ruže i jasmina djeluju jako dobro na pačuli i vaniliju, te zajedno formiraju moderan i svjež miris.
Lancome Idole je savršen miris za ljeto, jesen i proljeće. Jako je ugodan miris i lak za nošenje. 
Na mojoj koži traje do 5 sati. Početne cvjetne note ishlape, ali ugodni tragovi pačulija i vanilije se dugo osjete na koži.

Moje mišljenje:
Lancome Idole je poseban miris koji bi svaka strastvena ljubiteljica parfema trebala imati u svojoj kolekciji. 
Ne podsjeća me na nijedan parfem koji sam imala...lagan i slojevit, Idole je pravo osvježenje za sve moderne princeze.
Lancome Idole možete kupiti na Notino web shopu u pakiranju od 25, 50 i 75ml. 

Kako se vama sviđa ovaj parfem?

Nema komentara