ponedjeljak, 28. listopada 2019.

NUXE AQUABELLA-RITUAL LJEPOTE ZA MJEŠOVITU KOŽU

aquabelle_nuxe_notino.hr

Ako redovito pratite moj blog, znate da je Nuxe jedan od brendova o čijim sam proizvodima najmanje pisala. Tek nedavno sam počela detaljnije istraživati njihove proizvode za njegu lica.
Nuxe je francuski brend prirodne kozmetike čiji proizvodi sadrže čak do 90% sastojaka prirodnog podrijetla. 
Ovo ljeto sam testirala novu Aquabella Nuxe liniju koja je namijenjena mješovitoj koži i koja bi sa svoja tri proizvoda trebala vidno poboljšati kvalitetu kože. 
Kupila sam za samo dva od tri dostupna proizvoda o kojima ću vam danas detaljnije pisati.






aquabella_nuxe_notino.hr

Svi proizvodi iz Aquabella linije (gel za umivanje, losion i emulzija za lice) imaju lagani, biljni miris s notama krastavca, limuna i jasmina. 
U ovim proizvodima Nuxe je uspio kombinirati dva prirodna sastojka-bijeli lopoč i hijaluronsku kiselinu - te je tako pojačao hidratizaciju, ali i ponudio rješenje za masnija područja na koži. 
Ekstrakt bijelog lopoča ima dvostruku ulogu: pomaže u održavanju razine vlage u koži, ali i ublažava nakupljanja bakterija na masnijim djelovima lica.
Hidaluronska kiselina je, naravno, kultni sastojak i zaslužna je za hidrataciju. 
Po prvi put, Nuxe je u ovim proizvodima koristio Natural Blur Complex čija je zadaća da prirodno poboljša izgled mješovite kože. 
Natural Blur Complex sadrži tri prirodna aktivna sastojka: zobene šećere (čine kožu glatkom), ekstrakt zelene leće (smanjuje lučenje sebuma) i nasturtium (daje koži zdravi sjaj).
Gel za čišćenje lica s mikro piling česticama
aquabellq-gel-za-čišćenje-notino.hr

Prvi korak ka zdravoj koži lica je nježno i temeljito čišćenje. Aquabella gel za čišćenje lica je bezbojan, s malim plavim česticama kojih nema puno, ali ih osjetim prilikom utrljavanja gela na kožu. 

aquabella_gel_za_univanje_notino.hr

Čestice nisu grube i nisam primijetila da mi nadražuju kožu. Koristila sam ga prilikom jutarnjeg umivanja i na večer kao drugi korak u čišćenju lica. 
Međutim, ovaj gel mi je jako isušio kožu lica pa sam ga nakon 10-tak dana prestala koristiti. Nakon umivanja baš bih osjetila kako me koža lica zateže, mada je na dodir bila meka.
Iako je ovaj gel namijenjen čišćenju mješovite kože, što moja svakako jeste, ja sam ipak u zrelim godinama kada mi više odgovaraju blagi čistači namijenjeni osjetljivoj koži lica. 
Gel sam proslijedila kćerki (17 godina) i njoj je savršeno odgovarao. 
Aquabella gel za umivanje pakiran je u mekoj plastičnoj tubi od 150ml, a cijena mu je 93kn.

Aquabella Losion za hidrataciju, zaglađivanje i sužavanje pora

aquabella_losion_za_hidrataciju_notino.hr

Drugi korak u njezi lica je toniziranje koje mnoge od nas često preskaču. Po meni je ovo važan korak jer korištenjem esencije ili tonika kožu pripremamo za bolje upijanje kreme i seruma.
Aquabella losion daje koži veliku količinu vlage zahvaljujući bijelom lopoču i hijaluronskoj kiselini koju sadrži. Odličan je ovo proizvod koji osvježava i hidratizira kožu lica. Redovito sam ga koristila skoro 2 mjeseca (toliko mi je trajalo pakiranje) i baš mi je odgovarao prije stavljanja kreme na lice. 
Losion je vodenast, ne ostavlja nikakav trag na koži, a upije se momentalno nakon što blaznicom prebrišete lica. 
aquabella_losion_za_hidrataciju_notino.hr

Losion je pakiran u boci od 200ml, a cijena mu je 113kn. 

Kao treći korak u svakodnevnoj njezi lica dolazi Aquabella Hidratantna emulzija za matiranje, zaglađivanje i prikrivanje nepravilnosti koju ja nisam isprobala. 

Moje mišljenje:
Mislim da je mješoviti tip kože najgori što se tiče odabira skincare proizvoda i cijeli svoj život vodim bitku sa tim. Zato mi je posebno drago što je Nuxe konačno obratio pozornost na ovaj tip kože i kroz Aquabella liniju sa samo tri proizvoda omogućio osobama s mješovitom kožom jednostavnu dnevnu rutinu njege.
Nuxe proizvode možete kupiti u odabranim ljekarnama i na Notino web shopu.

PR proizvod

Koristite li Nuxe proizvode? Koji vam je njihov proizvod najdraži?


Nema komentara