petak, 1. studenoga 2019.

THE ORDINARY SQUALANE CLEANSER


Kada sam vidjela da je u srpnju izašao prvi The Ordinary čistač makeupa Squalane Cleanser odmah sam ga naručila. Puno sam od njega očekivala, a kakvi su moji konačni dojmovi pročitajte u nastavku posta.




O The Ordinary proizvodima sam na blogu pisala više puta, starije recenzije možete pročitati OVDJE, OVDJE i OVDJE.
Neki njihovi proizvodi su mi savršeni i redovito ih kupujem, a neki su me razočarali. 
Squalane Cleanser dolazi u mekoj tubici od 50ml što je prilično malo obzirom na čistače drugih brendova pa sam ga i potrošila u manje od mjesec dana.
Ovo je nježan čistač namijenjen uklanjanju makeupa koji sadrži squalan i nekoliko lipofilnih estera koji su nježni, hidratizirajući. 
Napravljen je bez sapuna, nije komedogen i namijenjen je svim tipovima kože.
Tekstura je balzamasta, bez mirisa. Potrebno je proizvod nježno zagrijati među dlanove kako bi se pretvorio u ulje. 





Zatim se, kao i svi ostali čistači iste namjene, umasira na suho lice. Polako se dodaje voda i nastaje lagana mliječna emulzija koja se lako ispere mlakom vodom. Nakon korištenja ovog proizvoda ja idem na drugi korak čišćenja i koristim neki nježni gel za umivanje.



Očekivala sam da ću ovim proizvodom moći ukloniti puder, maskaru, ruž i sjenilo sa lica. Mađutim, Squalane Cleanser jako loše uklanja minimum makeupa sa lica. Maskaru samo djelomično rastopi, ali je uopće ne skine i još me jako pekao za oči. 
Jednostavno nakon korištenja ovog čistača na licu vam ostane dobar dio makeupa. 
Kako je bilo ljeto i svakodnevno sam išla na plažu, Squalane Cleanser sam iskoristila za uklanjanje kreme sa zaštitnim faktorom. 
Razočarana sam ovim proizvodom, mislim da je The Ordinary mogao to puno bolje odraditi.
Ako izbace neki novi čistač opet ću ga kupiti i isprobati, ali nikako vam ne preporučam kupnju Squalane Cleanser-a.
The Ordinary Squalane Cleanser sam kupila na superkin web shopu, a cijena mu je 65kn. 

Jeste li koristili ovaj čistač makeupa?
Koristite li The Ordinary proizvode?

Nema komentara