subota, 18. rujna 2021.

CHARLOTTE TILBURY MESMERISING MAROON PALETA SJENILA


 Charlotte Tilbury Mesmerising Maroon paleta sjenila je dio kolekcije Eye Color Magic u kojoj se nalaze četiri luksuzne patele sjenila i četiri odgovarajuće olovke za oči. Palete su Cooper Charge, Super Blue, Green Lights i Mesmerising Maroon. Ove palete sjenila su se 2020.godine pridružile popularnoj CT quad liniji paleta za oči. 

Kolekcija Eye Color Magic zasniva se na ideji da se pomoću sjenila i teorije boja istakne prirodna boja očiju. Prema načelu teorije boja bakrene nijanse najbolje pristaju plavim očima, plave nijanse smeđim očima, a ljubičaste nijanse zelenim očima. Naravno to ne znači da svaku od ovih paleta ne možete koristiti bez obzira na boju vaših očiju.

Kako imam plavo-zelene oči, odabrala sam paletu Mesmerising Maroon. Kako je ovo moja prva CT paleta sjenila, u nastavku pročitajte moje dojmove.

 

CT Mesmerising Maroon paleta sjenila je mala, kompaktna i izrađena od čvrte plastike. Jednostavna plastična kutija kojoj zlatni detalji sa ugraviranim imenom Charlotte Tilbury daju štih glamura. 
Paleta sadrži četiri nijanse sjenila, Prime, Enhance, Smoke i Pop. One su označene brojevima od 1 do 4 na donjoj strani kutije radi lakšeg snalaženja. Prve tri nijanse se nanose kistom, dok je Pop nijansu najlakše utapkati na kapak prstom. 


Tekstura sjenila je puderasta, jako lijepo se blendaju i s njima je lako raditi. Pigmentacija je odlična, posebno me iznenadila pigmentacija nijanse Pop. Prilikom aplikacije sjenila se uopće ne truse i ne uvlače se u borice kapka. 


Pogledajmo svaku nijansu posebno:
Smoke je prigušena, srednje tamna šljiva sa suptilnim toplim podtonom. Ovo je jedina mat nijansa u quadu i ja je nanosim u pregib kapka. Ono što sam primijetila je da ovu nijansu treba postepeno nadograđivati jer u suprotnom postane nekako mutna.
Prime je nijansa u boji breskve s jakim toplim podtonom i svijetlim metalnim sjajem. Ima blago kremastu, gustu teksturu i odlično je pigmentirana. 
Enhance je bogata boja šljive sa crvenim podtonom i metalnim sjajem. Nijansa ima neprozirnu boju u jednom premazu te se lako aplicira i lijepi za kapak. 
Pop je shimmerasta nijansa sa suptilnim ružičasto-bakrenim podtonom. Kada je nanesete u jednom sloju skoro je prozirna, ali lako se može nadograditi. Tekstura je glatka i kremasta unatoč tome što u sebi ima puno shimmera. 


Jako sam zadovoljna kvalitetom CT Mesmerising Maroon paletom sjenila za oči. Sjenila su kremasta, lijepo se blendaju i na očima ostaju do 8 sati. Tada počinju ravnomjerno blijediti, a da se pritom ne razmazaju tako da moj makeup na očima i dalje izgleda uredno. 
Paletu sam kupila na proljeće direktno na official CT stranici , a cijena joj je 53$.

Kako vam se sviđaju nijanse sjenila u ovoj paleti?

1 komentar