petak, 11. lipnja 2021.

ESSENCE PRETTY NATURAL HYDRATING TEKUĆI PUDER

 


Ovo je moj prvi Essence tekući puder koji sam kupila, ne zato jer sam bahata i kupujem samo HE pudere, nego mi njihova formula nikada nije odgovarala. Drago mi je da Essence radi na kvaliteti svojih proizvoda, jer već dugo koristim njihov gel za obrve, a i ruževi za usne su im odlični.

Essence Pretty Natural Hydrating tekući puder je napravio pravi bum u beauty svijetu. Puder koji košta oko 25kn, a lijepo se ponaša na licu, san je svake žene.


Puder dolazi u jednostavnoj plastičnoj tubi i sadrži 30ml proizvoda. 
Tekstura pudera je dosta tekuća, pa pripazite prilikom doziranja. Puder pruža osjećaj ugode na licu, ne ističe suhe djelove niti se uvlači u borice. 
Pretty natural tekući puder pruža laganu pokrivenost, baš onako kako ja volim. Licu daje prirodan izgled, a možete ga aplicirati prstima, kistom ili ovalnom četkom. Na koži se osjeća hidratantno i imate osjećaj kao da ste stavili toniranu kremu, a ne tekući puder.



Sastav:

Puder je formuliran sa hijaluronskom kiselinom i aloe verom što osigurava hidrataciju lica. 
Dostupan je u 30-tak nijansi, ali naravno da u našim drogerijama nećete naći sve nijanse. Moja nijansa ovog tekućeg pudera je 050 Neutral Champagne.


Moje mišljenje:
Ako ste u potrazi za tekućim puderom koji će te lako aplicirati i koji će vam pružiti prirodan izgled, onda svakako isprobajte Essence Pretty Natural Hydrating tekući puder. 
Jedina mana ovog pudera je što ne sadrži spf, ali ja se ionako ne oslanjam na spf pudera nego prije njega stavim svoju kremu sa spf zaštitom. 

Ovaj tekući puder možete kupiti u svim drogerijama, a cijena mu je oko 25kn.


Jeste li već isprobali ovaj Essence tekući puder? 
Koji je vaš najdraži drogerijski tekući puder?










3 komentara

  1. Pudere jako retko koristim tako da nisam probala,ali sam skoro kupila tamno braon ejlajner i oduševljena sam njime. 😀

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam probala ali bih mogla 😀

    OdgovoriIzbriši
  3. S obzirom na prihvatljivu cijenu i prirodni efekt koji daje baš bih ga voljela isprobati

    OdgovoriIzbriši