nedjelja, 5. rujna 2021.

ILLAMASQUA LIES CREAM BLUSHER

 


Kremasto rumenilo je već dugo "must have" kod svih zaljubljenica u makeup. Kako ga pravilno koristiti pročitajte u nastavku posta.


Što trebate znati o kremastom rumenilu?

Od kada sam se počela šminkati koristim praškasto rumenilo i logično je da s njim lakše baratam. Ipak, sjećam se da dok sam bila curica mama i njene prijateljice su često umjesto rumenila koristile ruž za usne. Valjda su to bili "začeci" kremastog rumenila. 

Šalu na stranu, da bi kremasto rumenilo lijepo izgledalo na licu trebate znati neke stvari:

  • ima jaku pigmentaciju i lako se nadograđuje
  • stavite ga odmah nakon tekućeg pudera tako da se teksture lijepo povežu
  • za apliciranje kremastog rumenila koristite prste ili sintetički kist (kist od prirodne dlake namijenjen je apliciranju praškastog rumenila)
  • nanosi se tapkanjem, nemojte ga razvlačiti četkom ili prstom
  • kremasto rumenilo u pravilu na licu kraće traje od praškastog rumenila
  • ako pretjerate s količinom kremastog rumenila jedino što možete napraviti je sve skinuti sa lica i početi ponovo
  • nemojte kremasto rumenilo stavljati na suho i nepripremljeno lice
  • ako imate problematičan ten ili proširene pore, bolje izbjegnite ovakvu formulu rumenila

Ja imam Illamasqua Lies Cream Blusher u nijansi Rude.
Illamasqua po meni ima odlična rumenila. Iako ih osobno do sada nisam imala, puno puta sam imala priliku koristiti ih. 
Kremasto rumenilo dolazi u elegantnom pakiranju klasičnom za većinu Illamasqua proizvoda. U posudi bez ogledala nalazi se 4g proizvoda koji će vam stvarno dugo trajati.
Tekstura rumenila je vlažna, više je na tekućoj strani i po tome se razlikuje od ostalih kremastih rumenila. Na licu ostavlja mat završetak.


Nijansa Rude mi je prelijepa. To je mješavina ružičaste i koraljne nijanse...s malo više koraljnog pigmenta. Iako je mat nijansa na licu daje najljepši prirodni sjaj koji odmah oživi lice.



Ja ga na lice nanosim prstima jer ima meku formulu koja se lako blenda. Iznenadila me trajnost rumenila. Ostaje na licu do 6 sati što je za kremasto rumenilo odlično. Blijedi ravnomjerno i neće vam ostati mrlja na licu.

Jako volim Illamasqua Cream Blusher jer je jednostavno za korištenje a odlično osvježi lice. Od kada sam ga kupila zapostavila sam sva druga rumenila. Mislim da će mi nijansa Rude lijepo pristajati i zimi kada mi je ten puno svjetliji.

Illamasqua Cream Blusher sam kupila u Mulleru na sniženju i platila 200kn dok mu je puna cijena 223,90kn.

Koristite li kremasto rumenilo? Što više volite kremasto ili praškasto rumenilo?

3 komentara

  1. Pretty good post. I have really enjoyed browsing your blog posts. Whatever the case I'll be subscribing to your feed and i also hope you write again soon! Thanks a lot, I'll try to come back often. Merry Chrismas!
    If you dont know precisely what you want or need, you should think over the following conclusions.
    Thanks for taking the time to discuss this. Thanks for all the enthusiasm to extend such helpful information on this post. I love to comment on your blog sir.
    Single purpose impressive information sites Ive observed. Thanks a whole lot for preserving the internet fashionable for a change. Youve got type, class, bravado. Come
    Brother Ink Cartridges

    OdgovoriIzbriši
  2. Administrator je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  3. Administrator je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši