ponedjeljak, 5. listopada 2020.

MAX FACTOR: MIRACLE SECOND SKIN HYBRID FOUNDATION

 


U životu sam imala samo jedan Max Factor tekući puder (recenzija). Malo čudno jer je moja generacija uglavnom obožavala njihove pudere. Meni su uvijek bili preteški, a i u odnosu na danšnje cure, ja sam tekući puder počela koristiti tek u kasnim 20-tima. 
Nisam odoljela kupovini hvaljenog Max Factor Miracle Second Skin Hybrid Foundation, pa vam nakon dužeg korištenja donosim njegovu recenziju.



MF Miracle Second Skin je jedan od "najlakših" MF tekućih pudera koji pruža prekrivanje tek nešto jače od BB kreme. Sadrži čak 60% vode i opisan je kao puder koji se stapa s kožom te tako stvara "second skin" efekat. 
Puder dolazi u mekoj plastičnoj tubi od standardnih 30ml. Ima pumpicu pomoću koje se lako dozira. 
Nijansa Golden Menium 06 koju imam je srednje tamna i odgovarala mi je u prijelaznom radoblju između proljeća i ljeta kada mi koža lica malo potamni. 
Tekstura nije potpuno tekuća tj. neće vam se nekontrolirano slijevati niz lice, pa se s njim može lijepo raditi. Meni su dovoljne dvije pumpice za potpuno pokrivanje lica, a nanosim ga, kao i sve tekuće pudere, ovalnom četkom. 




Puder se lako nanosi i lijepo blenda. Ono što je meni najvažnije, savršeno se stopi s kožom i ne ističe bore na licu. Ostavlja sjajni završetak pa lice izgleda prirodno i zdravo.
Kako proizvođač navodi da je puder namijenjen suhoj koži lica, bojala sam se kako će se ponašati na mom mješovito/masnom licu. Ostala sam ugodno iznenađena i tvrdim vam da ovo definitivno nije puder za suhu kožu. Najbolje će odgovarati mješovitoj i normalnoj koži lica.  
Pokrivna moć mu je srednja, pa ako imate ožiljke ili neke druge nepravilnosti, u pomoć priskače korektor. Puder se može nadograditi, ali to tek malo pojača njegovu pokrivnu moć i nepravilnosti na licu će ostati vidljive. 
Meni odgovara lagano prekrivanje i ne smeta mi ako mi se malo vide pjegice, dapače, to mi je simpatično. 
Kod korištenja ovog pudera morala sam setirati T zonu i tada bi puder na licu preživio cijeli radni dan. 



Sastav: 
MF Miracle Secon Skin tekući puder hidrira kožu lica i sadrži SPF20. Formuliran je bez talka, sulfata i parabena. Preporuča se zreloj koži lica jer sadrži antioksidanse koji kožu štite od fotostarenja. Također, tekući puder sadrži ovlaživače, aloe veru i kokosovo mlijeko. 


Moje mišljenje:
Ako tražite drogerijski puder koji će vam pružiti srednje prekrivanje i lijepo se stopiti s vašom kožom lica, svakako vam preporučujem da isprobate MF Miracle Second Skin tekući puder. 
Možete ga kupiti u svim drogerijama, a cijena mu je oko 90kn.

Jeste li probali MF Miracle Second Skin tekući puder? Pišite mi kakav je vaš dojam







3 komentara

  1. Nekada davno sam koristila Max Factor pudere tekuće i u kamenu kao i maskare. Već jako dugo nisam ništa njihovo isprobala, ali sad si me definitivno
    zainteresirala za ovaj puder. Vrijedi isprobati, već sam dugo na BB krema jer se sa godinama pomalo bojim teških pudera da mi ne istaknutu bore.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh, ni ja ne volim teške pudere...što sam starija, sve manje.
      Probaj tester ovog pudera prije nego se odlučiš kupiti ga

      Izbriši
  2. Meni licno najlosiji proizvod od max factora,iako godinama koristim sve njihove proizvode i pohvala za sve druge pudere koje su napravili do sada.


    OdgovoriIzbriši