nedjelja, 11. srpnja 2021.

COLOURPOPO HAUL #2

 


Negdje početkom svibnja sam napravila dvije narudžbe sa službene Colourpop stranice. Prvu narudžbu sam vam predstavila OVDJE, a danas pogledajte što mi je stiglo u drugom paketu.


Colourpop Going Coconuts paleta sjenila




Going Coconuts paleta sjenila oduševila me davno kada sam je vidjela na Youtube-u i baš sam sretna što sam je kupila.
Da, to je samo još jedna dosadna neutralna paleta, ali draže mi je kupiti neutralnu nego "zanimljivu" paletu kada ionako 98% vremena koristim takve nijanse sjenila. U zadnje vrijeme su skoro sve neutralne palete tople sa crvenskastim nijansama, pa je Going Coconuts odlična promjena.


Paleta je mala, plastična sa velikim ogledalom. Sadrži devet neutralnih sjenila hladnog podtona i to je po meni prava neutralna paleta.


U paleti se nalazi pet mat i četiri shimmerasta sjenila. 
Jako mi se sviđa odabir nijansi jer su nosive za na posao kao i za večernji izlazak.
Going Coconuts paleta sjenila ima nijanse potrebne za napraviti kompletan makeup look i ovo ljeto je ovo moja "to go" paleta sjenila.
Pored svakog sjenila je njegovo ime što mi olakšava opisati vam pojedinčno svaku nijansu. 
Evo i swatcheva svih nijansi:


Shredded - mat nijansa boje pudera, odlična kao bazno sjenilo. 
Palm Reader - bijela nijansa sa sitnim zlatnim shimmerom. Za isticanje unutarnjeg kuta oka je super, ali ako je želite aplicirati preko cijelog kapka ide malo teže 
Coolada - mat, srednje smeđa hladna nijansa
Lovely Bunch - mat nijansa u boji "devine dlake"
Coco Crush - predivna shimmerasta nijansa, jako pigmentirana, odlično se drži na kapaku. Ne daje punu isplativost u jednom sloju, ali lako se nadograđuje. Ovo mi je najdraža nijansa koja posebno lijepo izgleda kada se nanese prstima.
Shell Yeah - ovo je jedina nijansa u paleti koja ima topli ciglasti podton
Get Crackin` - hladna smeđa nijansa sa srebrnastim shimmerom
Da Coco - svijetlo smeđa nijansa sa malo shimmera u sebi
Nutty - hladna tamno smeđa mat nijansa koja se malo teže blenda

Općenito, pigmentiranost ovih sjenila je odlična, blendaju se lako, tekstura većine sjenila je puderasta. Jedina mana je da se sve nijanse dosta truse prilikom apliciranja.
Kao što sam već rekla, za 88kn nećete kupiti bolju neutralnu paletu.

Colourpop Lux Lipstick 


Ruž za usne iz ove linije već imam, tako da sam igrala na sigurno. pakiranje mi je prelijepo, zlatni bulet ukrašen je malim zvjezdicama. 
Ovo je mat ruž sa velvet završetkom. Formula je hidratantna, njegujuća i jako ugodna na usnama. Ruž se neće uvući u pore usana i dosta je postojan. 
Nijansa Oasis opisana je kao "red coral" i na službenim stranicama zaista tako izgleda. U stvarnosti ruž ima više ružičastog nego koraljnog pigmenta, ali svejedno, nijansa mi se sviđa.




Cijena ruža je oko 50kn.


Kako vam se sviđaju proizvodi iz ovog haula?














Nema komentara