nedjelja, 14. ožujka 2021.

SISLAY LE PHYTO ROUGE

 


Kupila sam svoj prvi Sisley ruž za usne i baš sam sretna. Nije važno što već godinu dana nosimo masku, ja bez ruža ne idem vani.

Sisley ima odlične dekorativne proizvode, ali valja biti strpljiv i čekati sniženje jer su im cijene stvarno visoke. 


Kod Sislay ruža za usne je sve čisti luksuz. Od predivne crvene baršunaste futrole u kojoj ruž dolazi, do legantne formule. 


Elegantno zlatno kućište ukrašeno je crnim zebrastim prugama. Ne volim baš zebrasti print, ali ovdje se odlično uklopio. Ruž ima magnetni zatvarač tako da je pakiranje čvrsto i kompaktno. 
Ruževi iz Le Phyto Rouge kolekcije imaju predivnu teksturu koja hidratizira usne. Sadrže inovativni Hydrobooster, ekstrakt smeđe alge, ulje kamelije i jojobe koji usnama pružaju hidratizaciju i njegu. 
Tekstura ruža je kremasta, klizi preko usana i jako je ugodna za nošenje. Pigmentacija je odlična, u jednom premazu postiže se potpuna prekrivenost usana. Što se trajnosti tiče, ruž sam uvijek nosila duži period ispod maske i jedan je od rijetkih ruževa koji se zadržao na usnama kada bih masku skinula. 
Le Phyto Rouge dolazi u 20 nijansi koje su po tonovima podijeljene u četiri grupe: bež, pink, narančasti i crveni.    

Nijansa ruža kojeg sam kupila je Beige Bali 12.


 

Beige Bali 12 je bež nijansa s narančastim podtonom koja odlično pristaje svijetlom i srednje tamnom tonu lica. 


Jako lijepa nijansa koja je nosiva uz sve kombinacije makeupa. 
Toliko sam se navukla na Sislay Le Phyto Rouge ruževe, da sam sigurna kako ovaj ruž neće biti jedini primjerak u mojoj kolekciji.
Cijena ruža je 348,90kn.

Kako vam se sviđa nijansa ruža?


Nema komentara