utorak, 16. travnja 2019.

EMPTY #15


Košara sa potrošenim proizvodima opet je puna. Krećemo odmah!






1. Balea Lovely Moment pjenu za tuširanje sam ponovo kupila jer volim ovakve proizvode. Već sam vam pisala usporednu recenziju Balea i Nivea pjene za tuširanje OVDJE.
2. Yves Roche Shover gel za tuširanje, ovaj put s mirisom cedra i mandarine. Odličan proizvod koji često kupujem i o njima imate detaljnu recenziju OVDJE.
3. Nesti Dante Luxury Gold Soap sam dobila na poklon od prijateljice. Radi se o limitiranoj kolekciji gela za tuširanje povodom 60-te godišnjice ovog talijanskog brenda. Gel je jako nježan prema koži i ima lijep suptilan miris.
4. L`Angelica Gel za tuširanje s arganovim uljem je pogodan za suhu kožu koju ostavlja hidratiziranom i mirisnom. Bio mi je odličan tijekom hladnih zimskih dana.
5. Duchesse Sensitive intimni gel sadrži ekstrakt aloe vere i mliječnu kiselinu koji su prilagođeni prirodnoj pH vrijednosti osjetljive kože. Duchesse proizvode možete kupiti u Muller-u, kvalitetni su i cjenovno pristupačni.
6. Ove zime sam tijelo njegovala isključivo Afrodita mlijekom za tijelo sa jojoba uljem. Tekstura je rijetka, brzo se upije u kožu, a miris je savršen. Tijekom zime koža tijela mi je dosta suha, posebno potkoljenice, a ovaj proizvod pruža odličnu hidratizaciju. Potrošila 3 pakiranja što dovoljno govori koliko mi je ovaj proizvod drag.
7. Organic Lemongrasse&Sugar piling za tijelo sam slučajno kupila u Bio&Bio dućanu. Ima predivan citrusni miris, tako da sam ga svaki put s guštom koristila. Čestice pilinga su nježne ali jako učinkovito otklanjaju mrtve stanice kože. Ostavlja kožu mekom na dodir i hidratiziranom.



8. O Evelin Argan+Keratin regeneratoru za kosu detaljnu recenziju pročitajte OVDJE.
9. L`Oreal Magic Retouch sprej za prekrivanje sijedih (recenzija) je proizvod bez kojeg ja jednostavno ne mogu. Spašava me kako bih produžila vrijeme između farbanja kose. Čula sam kako dosta žena nije zadovoljna ovim proizvodom jer ih od njega svrbi tjeme. Ja, koja imam jako osjetljivo vlasište, takvih problema nemam, a sprej koristim od kada se pojavio u drogerijama.
10. Le Petit Marseillas šampon za kosu sam dobila u setu sa maskom za kosu. Šampon sadrži karite mlijeko i med, a namijenjen je suhoj i oštećenoj kosi. Ovaj šampon mi nije odgovarao jer mi je iritirao vlasište, pa ga je potrošila moja kćer.
11. Alverde šampon protiv peruti dobro radi svoj posao. Nježan je prema vlasištu i sprječava njegovo  perutanje. Šampon sadrži ekstrkat brazilskog oraščića i ružmarina. Nema miris, ne sadrži silikone ni mineralna ulja.



12. Balea ulje za skidanje makeupa (recenzija) je meni je najbolji drogerijski proizvod ovog tipa.
13. L`Occitane Ulje za skidanje makeupa sa smiljem je predivan proizvod o kojem ću detaljno pisati. Potrošila sam 3 putna pakiranja, tako da sam se uvjerila u njegovu kvalitetu.


14. O poznatom Clinique Take the day off balzamu za skidanje makeupa pisat ću u sljedećem postu.
15. Jane Iredale Prommist hidratantni sprey koristim već treće pakiranje. Riječ je o hidratantnom spreju s ekstratom nara koji je snažan antioksidant. Koristim ga za fiksiranje Jane Iredale mineralnog pudera, za prskanje lica kada osjetim da mi je koža dehidrirana i za vlaženje kista za sjenila.



16. Melvita Cvjetne vodice pravi su dragulj za kožu lica. Možete birati između cvjetne vodice s lavandom, Damaščanskom ružom, cvjetovima naranče i burbon geranij. Pakirane su u ekološke bočice izrazito plave boje koja "hvata" UV zrake, te je tako sadržaj u boci zaštićen od od negativnog utjecaja jake svjetlosti.
Ja sam potrošila Cvjetnu vodicu od lavande koja je baš namijenjena mješovitoj koži lica. Koristila sam je umjesto tonika kao pripremu za daljnju njegu lica, tijekom dana za osvježenje ili hidrataciju lica. 
17. Balea Med Ultra Sesnsitive gel za umivanje namijenjen je osjetljivoj koži lica. Sve što nosi naziv "sensitive" mojoj koži odgovara. Gel nježno uklanja ostatke šminke sa lica, ne isušuje kožu i ne iritira je. Odličan drogerijski proizvod koji je uz to i cjenovno prihvatljiv.
18. Uriage Cleansing Oil je ulje za pranje lica i tijela kod djece i odraslih. Tekstura mu je gelasto-uljna, nije masna i ne ostavlja nikakav film na koži. Sadrži termalnu vodu i supermasne agense, tako da hidratizira kožu.
Ja sam potrošila putno pakiranje i proizvod mi se jako svidio. U ljekarni ga možete kupiti u pakiranju od 400ml po cijeni od 138kn.
19. Uriage Cleansing Cream Lavante je pjenušava emulzija za umivanje. Namijenjena je osjetljivoj koži, ne iritira oči, ne isušuje kožu lica i temeljito čisti lice. Proizvod je hipoalergen, dermatološki ispitan, ima pH6, ne sadrži sapune ni parabene.
Jako volim ovaj gel za umivanje i već imam drugu tubu u zalihama. Također, pomaže mi kod pojave seboreičnog dermatitisa uz rub čela. Imate moju toplu preporuku za ovaj proizvod. Možete ga kupiti samo u ljekarni, a 200lm (koji će vam zbilja dugo trajati) platit će te oko 100kn. Moram spomenuti da često na akciji uz kupnju ovog proizvoda dobijete još jedan Uriage proizvod gratis.



20. The Ordinary Niacinamide 10%+Zinc 1% je za mene daleko najbolji njihov proizvod. Koristim ga godinu dana i za to vrijeme sam potrošila 4 bočice. Recenziju imate OVDJE, ali evo malog update-a nakon dužeg perioda korištenja. Sada ga koristim samo ujutro, na čisto lice prije kreme ili seruma. Njegove rezultate nećete vidjeti odmah, ali nakon dužeg korištenja primijetila sam da mi se komedoni na bradi puno manje javljaju. Također, ne sjećam se kada mi se na licu zadnji put pojavila akna. Niacinamide je odličan i kao anti-age sastojak, pa se nadam da će odgoditi pojavu novih bora. Iako su mišljenja oko ovog proizvoda podijeljene, za mene je on must have u dnevnoj njezi lica.
21. La Roche-Posay Hydrane Legere je odlična, lagana hidratantna krema baš nanijenjena masnoj i mješovitoj koži lica. Također, krema dolazi i u rich varijanti za suhu kožu. Ovu kremu volim koristiti tijekom ljeta kada su mi je zbog vrućine većina hidratantnih krema preteške. Kremu mogu koristiti i tinejdžeri jer sadrži termalnu vodu i nema parabena.
22. Skintegra Supeba C (recenzija) mi je za sada najbolji Skintegra proizvod. Novi primjerak je već u ladici.
23. Avene TriAcnel EXPERT Emulzija(recenzja) je nekomedogen proizvod namijenjena kao tretman u borbi protiv akni. Ovaj primjerak je potrošila moja kćer.
24. Paula`s Choise Resist 1% Retinol Booster (recenzija) sam koristila prošle godine, a ovu zimu sam potrošila ostatak proizvoda.
25. La Roche-Posay Effaclar Purifying gel za umivanje u putnom pakiranju je također potrošila kćerka. Gel je nježan, ima pH5 i odlično pročisti kožu lica.
26. O Eucerin Hyaluron-Filler okoloočnoj kremi ću vam pisati posebnu recenziju.



27. Obožavam koristiti maske za lice, ali na žalost, zbog brojnih obaveza u zadnje vrijeme ih rijetko koristim. Odlična mi je Afrodita hidratacijska maska za lice tj. ovo mi je najdraža drogerijska maska te namjene. Tekstura maske nije teška, kroz 20-tak minuta se potpuno upije u kožu. Posebno mi se sviđa što koži ne pruža (kao većina drogerijskih maski) trenutnu hidratizaciju, već vam je lice nahranjeno par dana. 
U DM-u sam kupila Jeu`Demeure Aqua Sheet masku, čisto iz znatiželje. Maksa se pokazala jako dobrom. Sadrži hijaluronsku kiselinu, beta glucan i amino kiseline što pojačava njena hidratacijska svojstva. Plahtica je bogato natopljena serumom koji ja razmažem dodatno po vratu i dekolteu. Obratite pažnju na ovu masku koja je mene ugodno iznenadila.
28. Jako dugo želim kupiti Kiehl`s Calendula Herbal-Extract tonik ali za sada sam samo isprobala tester. Tonik ne sadrži alkohol i koža lica mi je odlično odreagirala na njega. 
29. Potrošila sam 3 testera (4,5ml) Dr. Irena Eris Algorithm okoloočne kreme.
Dr. Irena Eris je relativno novi brend čije proizvode možete kupiti u Douglas parfumerijama. Algorithm je inovativna serija kozmetike protiv bora koja se temelji na prirodnom bogatstvu mora i najnovijim dostignućima biotehnologije. Proizvodi nisu jeftini, ali ja sam jako zadovoljna okoloočnom kremom koju sam koristila.



30. Vichy Normaderm BB Clear (recenzija) kremu nisam uspjela do kraja potrošiti jer puno je podloga koje želim testirati. Bacam je jer jer istekao rok upotrebe. Inače, ovu BB kremu sam dugo koristila u periodu kada sam imala problema sa cističnim aknama na predjelu čeljusti.
31. Max Factor Radiant Lift korektor za podočnjake (recenzija) sam nevjerojatno brzo potrošila što me baš iznenadilo jer korektor nije jeftin.
32. Moja najdraža baza za kapke, Too Face Shadow Insurance (recenzija) je dostigla dno tube. Tko kaže da je svejedno koju bazu za kapke koristite, ne govori vam istinu. Uvjerila sam se da kod ovog proizvoda cijena znači i kvalitetu. Od drogerijskih baza za kapke i dalje mi je najbolja W`n`W Photofocus Eyeshadow Primer (recenzija).


33. Kupila sam svoju prvu Golden Rose City Style maskaru za oči i to po preporuci prodavačice. Maskara ima savitljivu silikonsku četkicu i intenzivno je crne boje. Lijepo se nanosi i ne lijepi trepavice. Međutim, moja stara boljka, maskara mi ne daje dovoljan volumen trepavicama. Pola tube sam potrošila, a ostatak se osušio, tako da maskara ide u smeće.
34. Dugo vremena je Essence False Lashes (recenzija) bila moja omiljena drogerijska maskara i potrošila sam par pakiranja.
35. Maybelline Color Tatoo su jako dobra drogerijska kremasta sjenila. Nijanse koje bacam (jer su se osušile) su Creme de Rose i Creamy Beige. 
36. Volim Artdeco kozmetiku jer je kvalitetna i cjenovno pristupačna. Ovaj put teška srca bacam Baked Eyeshadow br.18 Predivno smeđe-zlatno sjenilo koje se odlično držalo na kapcima, nije se uvlačilo u porice, lako se bendalo. Na žalost, sjenilo je dio neke limitirane kolekcije i nigdje ga više nema za kupiti. 
37. Potrošila sam i dva balzama za usne, a ne mogu vam reći koje mi je od njih draže. Svakako obratite pažnju na Melvita Repairing lip balm s a propolisom i Alpstories Orange lip balm. 
Detaljnije o balzamima za usne koje sam koristila pročitajte OVDJE
38. Artdeco High Performance Lipstick 465 (recenzija)je predivan kremasti ruž koji je promijenio miris ga moram baciti.



39. Tijekom zime odličnu zaštitu od neugodnih mirisa pružio mi je Dove original anti-perspirant dezodorans bez alkohola. Koristila sam i odmah nakon depiliranja jer njegova kremasta tekstura uopće ne nadražuje kožu pazuha.



40. O kremama za ruke koje sam koristila tijekom zime pisala sam OVDJE.
U smeće ide moja omiljena La roche-Posay Cicaplast krema za ruke. 
Nivea Repair Care krema za ruke me ugodno iznenadila svojom učinkovitošću.
Kiehl`s  Ultimate Strength Hand Salve je odličan proizvod, ali ipak preskup.
Kpd mene je uvijek u upotrebi Sudocrem jer uvijek netko od nas mora liječiti po licu svoje "ručne radove".



41. Već znate da za kraj posta ovog tipa ostavim potrošene parfeme.
Moscino Cheap and Chic je parfem koji sam kao cura jako voljela, a sada ga koristi moja kćer.
Ja sam potrošila dva predivna parfema.
Chanel Allure edp je istovremeno gurmanski i damski parfem. Ovo je jedna od najljepših kombinacija vanilija-breskva i bijelo cvijeće koju ja tražim u parfemima.
Alaia Blanche Alaia Paris je kombinacija bijelog cvijeća, pudera i vanilije.  Njegova aura je senzualna i duboka, predivno se stapa s kožom. Zahtjevniji parfem iako se može nositi u svim prilikama.

Ovaj post sam pisala dva dana, pa se nadam da će te uživati čitajući ga.

4 komentara

  1. Svaka čast nakupilo se stvarno puno proizvoda :) Afrodita jojoba oil mi je zadnjih par mjeseci uvjerljivo najdraži losion za tijelo, koža mi je predivno mekana od njega, a brzo se upija što je ogroman plus

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da se i tebi sviđa Afrodita jojoba oil....stvarno je odličan losion

      Izbriši