utorak, 29. siječnja 2019.

BALZAMI ZA USNE -GRUPNA RECENZIJA


Balzam za usne je proizvod koji će te pronaći u svakoj ženskoj torbi. Koliko puta dnevno ga koristite? Treba nam kako bi zaštitio naše usne ali i kako bi ih pripremio za nanošenje ruža. Tijekom godina ovaj proizvod je evoluirao, pa danas imate balzama za usne koliko vam srce hoće. Meni svi nisu jednako dobri, zapravo, neki su mi potpuno neučinkoviti. 
Ako vas zanima moja trenutna kolekcija istih, nastavite čitati post.



Labello je najstariji i najpoznatiji balzam za usne koji koristim već jako dugo. Dolazi u različitim varijantama i sve koje sam isprobala su mi odlični. Na slici je primjerak s mirisom vanilije koji je predivan. Njeguje usne odlično i uvijek ga imam u zalihama.
Cijena je 19,90kn.


Labellino balzami su bili hit u beauty svijetu. Simpatično okruglo pakiranje svima nam je privuklo pažnju. Iako su pakirani u kutiji mogu se koristiti bez umakanja prstiju. Tekstura je slična Labellu samo meni pružaju puno manju njegu. Zato ih koristim tijekom dana.
Cijena je oko 40kn.


Rosal Lip Balm u pakiranju koje podsjeća na macarons, poznate francuske kolačiće koje obožavam. Tekstura je dosta masna i klizi sa usana. Miris je predivan, podsjeća me na puding od vanilije. Što se njege tiče, ako imate problem sa suhim usnama, zaobiđite ovaj balzam.
Cijena je 24,90kn.



Ri-Re Bubble Lip Mask je tretman/bubble maska za usne. Zanimljiv proizvod za igru, ali što se njege usana tiče-nula bodova
Proizvod sam kupila na stranici Yesstyle a cijena je 123kn, ali ja sam ga kupila na sniženju od 60%.



Melvita Obnavljajući balzam za usne sam upravo potrošila. Radi se o kvalitetnom proizvodu koji je obogaćen pčelinjim voskom i karite maslacem. Odlično njeguje i regenerira usne.
Cijena je 64,50kn i isplati se uložiti u ovaj balzam.



Ostala sam iznenađena koliko je dobar Alverde balzam za usne -neven dobar. Tekstura je gušća i masnija tako da preko noći odlično njeguje usne.
Cijena je 12kn.



Immortella je hrvatski brend čije proizvode možete kupiti u DM-u. Njihov balzam za usne obogaćen je jojoba uljem te karite i mango maslacima, ekstraktom nevena i eteričnim uljem smilja. Odličan proizvod, njeguje i obnavlja usne posebno dobro tijekom zime. Moja jedina zamjerka je pakiranje u teglici iako je samo pakiranje u staklenoj teglici lijepo. 
Cijena je 59,90kn za 15ml proizvoda koji će vam dugo trajati.




Poznati Carmex balzam za usne imam u teglici i u tubi. Toliko hvaljen proizvod na mene nije ostavio dobar dojam. Smeta mi mentol u njegovom sastavu koji dosta dugo hladi usne, a to može biti jako neugodno kod ispucanih usana. Tekstura je dosta lagana, nije ljepljiva i lijepo prijanja za usne. Što se njege tiče, dobro radi svoj posao, ali taj mentol.....nikako mi ne paše.
Ovaj balzam je dostupan u Mulerr-u po cijeni 18kn za 7,5g proizvoda u teglici.




Oriflame Tender Care Protecting Balm možete kataloški naručiti u više varijanti. Moj primjerak je obogaćen organskim medom, a još sadrži vitamin E i prirodni pčelinji vosak. Pakiranje je baš lijepo iako je posuda plastična. Tekstura mu je lagana i zgodan je za korištenje ispod mat ruževa. Ali ako želite ozbiljnu njegu, to vam ovaj proizvod neće pružiti.
Cijena je 54kn za 15ml proizvoda.




AlpStories je brend prirodne kozmetike o čijim proizvodima sam vam davno pisala OVDJE i OVDJE. Njihov Lip Balm Orange pakiran je u limenoj teglici i opet ide moja zamjerka pakiranju iz kojeg proizvod moram kopati prstima. Tekstura u teglici je jako kruta, ali se otopi pod toplinom prstiju tako da se balzam lijepo razmaže po usnama. Obožavam ovaj balzam jer pruža odličnu njegu usnama. Na žalost svih nas koji ne živimo u Zagrebu (u Arena Centru je njihov dućan), balzam nisam pronašla on line. Neke AlpStories proizvode možete kupiti na ovoj stranici, ali balzam tu nije dostupan.
Cijena proizvoda je 39kn za 10ml.



Caudalie French Kiss je zadnji balzam za usne koji sam kupila. Volim Caudalie kao brend i do sada su mi svi njihovi proizvodi odgovarali. 
Više o njima na blogu možete pročitati OVDJE, OVDJE, OVDJE, OVDJE, OVDJE
Balzam za usne pakiran je u teglici sa drvenim čepom, a dolazi u 3 varijante: Innocence (ružičasta nijansa, miris naranče i vanilije), Seduction (tamno ružičasti, miris vanilije) i Addiction (crveni, miris bobičastog voća).
Innocence balzam koji imam nije obojan i takve balzame ja najviše volim. Tekstura u teglici je tvrda, ali se otopi dok ga stavljate na usne. Jako dobro hrani i regenerira ispucale usne. U sastavu se nalaze suncokretovo ulje, polifenoli iz grožđa, ekstrakt listova aloe vera i pčelinji vosak. 
Cijena balzama je 100kn, ali se može naći na popustu.

Koji je vaš najdraži balzam za usne?





Broj komentara: 6

  1. Nema do Propolisa. Najbolji za moje usne.
    A ova Labellina ne rade ništa. Njega 0 bodova.
    A koristim svasta .i Labello, Balea mazalice za usne, Aveo iz Müllera.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam probala Propolis, gdje ga kupiš?
      Za Labellino se slažem s tobom

      Izbriši
  2. Super post.Meni je Labello skroz ok i uvijek se njemu vraćam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako i ja, Labello kupim kada ne želim isprobati neki novi proizvod

      Izbriši
  3. Alverde balzam od nevena i Labello balzame obožavam, a ovaj Caudalie mi izgleda jako primamljivo :) Mene je razočarao Blistex koji je isto kao i Carmex jako hvaljen, a od njege usana ništa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Blistex nisam imala, ali Carmex je pravo razočaranje
      Ugodno me iznenadio Alverde balzam od nevena

      Izbriši