petak, 13. listopada 2017.

CAUDALIE: Fleur de Vigne osvježavajući miris

Caudalie već dugo u svojoj ponudi pored preparativne kozmetike ima i mirise. Kao ljubiteljica parfema odlučila sam ih isprobati i moj izbor je pao na Fleur de Vigne osvježavajući miris.



Iako mijenjam mirise ovisno o godišnjem dobu ovakve vrste mirisa, svježe i lagane osim ljeti volim nositi i u ranu jesen.
Ovaj miris predstavljen je 2002. godine i spada u citrusne mirise.


Fleur de Vigne počinje eksploziom osvježavajućeg grejpa, mandarine, limuna i naranče. Ove note djeluju razbuđujjuće i osvježavajuće. Kroz citrusne note nenametljivo se prožimaju tople note sandalovine i cedra.


Fleur de Vigne osvježavajući miris posvećen je prekrasnom cvijetu vinove loze koji se pojavi kratko u lipnju, a točno 110 dana nakon cvjetanja odvija se berba grožđa.

Miris je savršen za moj nos. Nije jak, nije napadan, prilično je suptilan. Lako se nosi zahvaljujući svojoj svježini.
 Jedina mana, po mom mišljenju, je njegova loša postojanost, na koži ostaje svega 2-3 sata.
Ali, u konačnici to i nije neki problem i ne umanjuje moje uživanje u njemu. 

Miris dolazi pakiran u kartonsku kutiju okruglog oblika u kojoj se nalazi prekrasna, staklena boca. Boca je načinjena od prozirnog stakla i na sebi ima reljefno izrađen grozd vinove loze. Kako je miris zelene boje, sve to izgleda još elegantnije i ljepše.


Caudalie svježi mirisi su bez parabena, fenoksietanola, ftalata, mineralnih ulja, natrij lauret sulfata, sastojaka životinjskog podrijetla i umjetnih bojila. Dermatološki su testirani.

Za mene Caudalie Fler de Vigne osvježavajući miris predstavlja svjež početak dana.
To je miris koji razbuđuje i daje potrebnu svježinu koja vas okružuje.
Fler de Vigne djeluje kao prva jutarnja kava koja me razbuđuje, daje mi poticaj i vraća me natrag u život kada sam iscrpljena.

Volite li Caudalie mirise?

Broj komentara: 5

  1. Nisam ih još isprobala, ali ovi citrusi me silno privlače :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako voliš citrusne mirise, ovaj parfem će ti se sigurno svidjeti

      Izbriši
  2. Volim Caudalie kao brend, tako da ću morati ovo šnjofnuti :D Reci miriši li ovaj parfem kao njihovo suho ulje (ako si probala)?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne miriše draga. Miris je svjež i citrusni. Ne znam odgovarala li ti to :)

      Izbriši