utorak, 13. studenoga 2018.

SKINTEGRA: PROIZVOD BEZ KOJEG NE ŽELIM OSTATI


O Skintegra proizvodima koje sam koristila pisala sam vam OVDJE. Prije tri mjeseca u svoju jutarnju njegu lica uvela sam njihov novi proizvod Superba C i odmah sam se zaljubila u njega.


Superba C je serum koji između ostalog sadrži 10% vitamina C, vitamin E i feluričnu kiselinu. 

Riječ proizvođača:
"Superba C je intenzivni serum specifično formuliran za umornu kožu koja pokazuje prve znakove starenja (bore i fine linije, gubitak tonusa i svježine uz pojavu pigmentacijskih mrlja). Uz ove pokazatelje narušenog stanja kože, Superba C uspješno tretira pojavu pigmentacijskih mrljica, neujednačenog tona kože te odraslih akni. 
Pravu razliku naspram klasičnih seruma s vitaminom C, izuzev visoke koncentracije SAP-a, čini inkluzija ferulične kiseline i vitamina E u Superba formulaciju."
Krenimo od ambalaže. Superba C je pakiran u tamnu, staklenu bocu što je jako važno, jer osigurava da proizvod vremenom neće oksidirati. Tu je još i pipeta koja omogućava precizno doziranje proizvoda.
Tekstura mu je vodenasta, ne ostavlja ljepljiv trag na koži i potpuno je bez mirisa.
Dovoljno je par kapi ovog seruma ravnomjerno nanijeti na čistu i suhu kožu lica. Serum se upija doslovno u trenu. Kod nanošenja Skintegra proizvoda nije potrebno čekati, već odmah možete nastaviti sa daljom njegom lica. 
Kako ja serum koristim ujutro, obavezno nakon njega stavim kremu koja ima spf zaštitu. Ovaj korak je jako važan jer u suprotnom svoje lice izlažete opeklinama i pojavi hiperpigmentacijskih mrlja. 

Općenito, vitamin C je moćan anti-age sastojak. To je antioksidans koji umornoj, sivoj koži lica vraća sjaj i elastičnost. Kada ga koristite ujutro prije kreme sa spf zaštitom on može povećati djelovanje kreme. Također, pomaže kod smanjenja hiperpigmentacijskih mrlja koje su na mom licu dosta vidljive.

Moje mišljenje:
Ovo je moj prvi susret sa vitaminom C tako da ovaj proizvod ne mogu usporediti sa proizvodima drugih proizvođača.
Mogu vam samo napisati iskreno osobno iskustvo.
Kada sam odlučila u svoju njegu lica uvesti vitamin C nisam dvojila koji ću kupiti. Skintegrinim proizvodima vjerujem jer znam da Jelena u prodaju pušta samo provjerene proizvode. 
Kako sam ga počela koristiti u osmom mjesecu, lice mi je bilo dosta tamno nakon što sam cijelo ljeto provela na plaži. Na licu sam imala puno hiperpigmentacijskih mrlja koje su kod mene hormonskog porijekla i jako su "tvrdokorne" tj. teško ih je ukloniti. 
Već nakon 2 tjedna korištenja seruma, vidjela sam promjenu na licu. Ni sama nisam mogla vjerovati da se promjena tako brzo može vidjeti dok nisu stigli komentari drugih ljudi koji su me pitali kako su mi mrlje od jednom postale svjetlije. Dakle, mrlje nisu nestale, ali su postale manje vidljive.
Najljepši osjećaj je kada na svom licu vidite dobar učinak proizvoda kojeg koristite.
Uglavnom, Superba C pokazao se kao odličan proizvod za moju kožu lica i nastavit ću ga i dalje koristiti.
Skintegra proizvode možete kupiti na njihovom web shopu ili u njihovom dućanu u Zagrebu. 
Cijena seruma je 199kn.

Jeste li već koristili Skintegra proizvode?

Nema komentara