nedjelja, 17. lipnja 2018.

NIVEA vs BALEA: Pjene za tuširanje



U zadnje vrijeme pjene za tuširanje su jako popularne. Zato sam vam odlučila napisati usporedbu dva drogerijska proizvoda ovog tipa.
U DM-u sam kupila Nivea Creme Soft Mousse i Balea Duschschaum Vanilla Cream.

Oba pakiranja sadrže 200ml proizvoda koji za razliku od tekućih gelova za tuširanje traju puno duže. Vizualno, vjerojatno bi vas, kao i mene privuklo girly Balea pakiranje.
Cijena ide u prilog Balei čiji proizvod dođe svega 9,90kn dok je Nivea pjena skuplja i dođe oko 20kn.


Balea Duschschaum Vanilla Cream namijenjena je svim tipovima kože i dermatološki je ispitana.
Idealan, mirišavi proizvod za ljeto koji kožu ostavlja mekom i hidratiziranom. Iznenadila sam se koliko je tekstura pjenasto-kremasta (nadam se da vam ovo ima smisla), tako da nakon tuširanja nisam imala potrebu koristiti mlijeko za tijelo. 


Ova pjena je odlična kada se ujutro tuširate prije posla i nemate vremena za detaljnu njegu tijela. Miris je predivan, kombinacija vanilije i naranče gdje vanilija nije dominantna i preslatka. 

Sastav: 

Nivea Creme Soft Mousse sa dodatkom bademovog ulja obećava puno, a kako obožavam Nivea proizvode za njegu tijela, morala sam je kupiti. 


Iz boce laganim pritiskom izlazi bogata pjena koja pruža ugodan osjećaj pri tuširanju.


Nakon prvog korištenja ostala sam pomalo razočarana. Ne mogu reći da ovaj proizvod nije dobar, ali svakako izostaje hidratizirajući učinak koji kožu nakon tuširanja ostavlja svilenkasto mekom i nahranjenom. Miris ove pjene je jako nježan i ne ostaje dugo na koži. 

Sastav:




Zaključak:
Svakako isprobajte pjene za tuširanje, imate u drogerijama veliki izbor mirisa i cijena.

Jeste li već koristile pjene za tuširanje?

Nema komentara