petak, 22. lipnja 2018.

DERMALOGICA: Charcoal Rescue Masque


Odlučila sam napisati sve zaostale recenzije tj. recenzije proizvoda koje već dugo koristim i za koje smatram da su vrijedni pažnje.
Među njima nalazi se i Dermalogica Charcoal Rescue Masque.


Opis proizvoda:
Charcoal Rescue maska za lice koja je spas za umornu i kožu bez sjaja. Maksa sadrži aktivni ugljen koji apsorbira nečistoće dok je sumpor zaslužan za poticanje obnove stanica kože.
U sastavu maske nalazi se još vulkanski pepeo, morsko blato, ekstrakt bambusa i AHA kiseline koji dodatno ubrzavaju posvjetljivanje kože sa dvostrukim djelovanjem-eksfolizacijom. Niamicidi smanjuju začepljenja te umiruju kožu dok čileanska divlja menta pročišćava pore. Formula ne sadrži umjetne mirise, boje i parabene.



Charcoal Rescue maska za lice bi trebala:
detoksicifirati, osvježiti, te posvijetliti kožu – idealna je za sve tipove kože
vršiti kemijski i mehanički piling kože
djelovati protiv znakova starenja, izbijanja akni i osjetljivosti

Dermalogica Charcoal Rescue maska za lice pakirana je u mekoj tubi od 75ml, a cijena joj je 299kn.

Tekstura maske je polu tekuća, neće vam se razlijevati po licu, a opet će te je lagano kistom aplicirati. Miris je meni ugodan, biljni.


Ja sam masku koristila u večernjoj njezi dva puta tjedno.
Jednom tjedno sam masku stavljala na cijelo lice, a jednom samo na T zonu.
Na prethodno očišćenu kožu lica pomoću kista se stavi tanak sloj maske izbjegavajući predio oko očiju. Maska se na licu drži do 10 minuta i za to vrijeme nisam osjećala peckanje niti zatezanje.
Kroz 10-tak minuta maska se osuši i tada osjećate lagano zatezanje, ali puno blaže neko kod drugih maski na bazi ugljena.
Maska se odmah ne ispire sa lica nego sa vlažnim prstima lagano masirate lice. Pod prstima se osjete fino mljeveni prah koji nježno vrši fizički piling lica.
Nakon par minuta laganog masiranja, lice se ispere s puno vode.
Hidratacija lica nakon korištenja ove maske je obavezna.



Moje mišljenje:
Dermalogica Charcoal Rescue maska za lice je jedan od njihovih najprodavanijih proizvoda i to zasluženo. Efekti koje možete primjetiti na početku korištenja ove maske su svjež izgled kože koja je pod prstima baršunasto meka.
Nakon dužeg korištenja (maska mi je trajala skoro 3 mjeseca) jasno se vidi da je koža lica zdrava, svježa bez onog sivog i umornog izgleda. Pore se sporije čepe, a komedoni na bradi su mi potpuno nestali.
Dermalogica Charcoal Rescue maska za lice je jedan od onih proizvoda koji vrijedi svake kune i koji ću sigurno ponovo kupiti.



Koristite li maske za lice na bazi ugljena?
Volite li Dermalogica proizvode?

Nema komentara