petak, 2. prosinca 2016.

L`Oreal Magic Retouch-trenutno prekrivanje sijedih vlasi

Nekada se sijeda kosa povezivala isključivo sa starošću osobe. Danas smo svjedoci da se prve sijede vlasi javljaju već u kasnim 20-ima, a uzroka je puno. Osim genetske predispozicije, na pojavu sijedih vlasi utiču hormoni tj. poremećaj hormona u tijelu, stres, anemija, manjak vitamina B itd.
Kako god bilo sijede vlasi su neprijatelj svake žene s kojim se teško boriti.

Farbanje je najjednostavniji i najučinkovitiji način da prekrijemo sijede vlasi. Ali, ako izrast morate farbati svakih 15 dana kako biste izgledali uredno, to jako šteti kosi.
Kod mene su sijede vlasi najvidljivije na razdjeljku i pojave se već 15-ak dana nakon farbanja.
Prije tjedan dana otkrila sam fantastičan proizvod koji će kod mene period između farbanja znatno produžiti.

Riječ je o L`Oreal Magic Retouch spreju za prekrivanje sijedih vlasi.





Proizvod dolazi u 5 nijansi: svijetlo i tamnije plava, svijetlo i tamnije smeđa i crna nijansa.
Ja sam odabrala svijetlo smeđu nijansu koja se odlično uklopila u ostatak boje moje kose.
Pakiranje od 75ml vjerujem da će mi dugo potrajati jer ga stavim jako malo samo po razdjeljku. 


Kako koristiti proizvod:
Operite kosu na uobičajen način i osušite je (isfenirajte ili ispeglajte). Zatim protresite bocu i nasprejajte sjedine sa udaljenosti od nekih 15cm. Pustite da se proizvod osuši.

L`Oreal Magic Retouch sprej doslovno prekrije sve sijede vlasi i ostaje na kosi do sljedećeg pranja!
Ovaj sprej mi nije nadražio vlasište niti dodatno zamastio kosu. Prezadovoljna sam njegovim učinkom. 



L`Oreal Magic Retouch sprej spas je za sve žene koje nemaju puno sijedih vlasi ili su im sijede vlasi raspoređene samo na određenom predjelu glave. Isprobajte ga, imate moju toplu preporuku!

L`Oreal Magic Retouch sprej možete kupiti u DM-u po cijeni od 49,90kn.

Imate li problema sa sijedim vlasima?
Jeste li već koristili neki proizvod sličan ovome?




Nema komentara