ponedjeljak, 5. prosinca 2016.

MAC Matte Mehr Lipstick


Ja sam velika ljubiteljica drogerijskih ruževa, imam ih jaaako puno i zadovoljna sam njihovom kvalitetom. Ali, volim se s vremena na vrijeme počastiti nekim HE ružom. Od kada je MAC otvorio svoj dućan u Splitu, često navratim tamo, isprobala sam hrpu proizvoda i imam poduži spisak onih koje bih voljela imati u svojoj kolekciji.
Prije skoro 3 mjeseca počastila sam se MAC ružom iz linije Matt. Općenito, nisam ljubiteljica mat ruževa iako su ovu jesen ti ruževi „in“. Međutim, kada sam u dućanu probala MAC-ove mat ruževe ostala sam zadivljena njihovom teksturom.
Ona je jako ugodna na usnama, lagana, uopće ne isušuje usne, ne uvlači se u porice usana....ma jednom riječju-divota!




O pakiranju MAC ruževa neću trošiti riječi. Za mene je to čisti minimalizam i elegancija u jednom. 


Oko nijanse ruža nisam puno dvojila. Nijansu Mahr sam davno htjela imati jer je meni to jedna predivna dnevna nijansa koja je nosiva uz svaki look.  



Rekla bih da je to tzv. boja mesa, koja ovisno o prirodnoj boji vaših usana na svakome izgleda drugačije.
Ruž je izuzetno pigmentiran, jedan sloj je dovoljan da boja poprimi puni intenzitet.
Trajnost ruža je odlična, meni na usnama ostaje 3-4 sata. Zbog jako ugodne teksture i nakon tog vremena ruž se ne skori na unutarnjem rubu usana već boja počne jednoliko blijediti. Lako ga je popraviti, ja to radim čak i bez ogledalca.




Cijena ovog ruža je 152kn. Ova cijena mi se čini prihvatljiva u odnosu na druge HE ruževe. Isto tako, nijedan HE brend nema toliko velik raspon nijansi ruževa kao što to ima MAC. Meni je gušt isprobati čak i one nijanse koje ni u ludilu ne bih kupila!

Volite li MAC ruževe?
Kako vam se sviđa Mehr nijansa?
Koja vam je nijansa MAC ruža njadraža?



Nema komentara