srijeda, 30. prosinca 2020.

THE BEST OF 2020. - PREPARATIVA

 


Bliži nam se kraj 2020. godine koju svi želimo što prije zaboraviti. 

Kako je ovaj blog moj mali kutak kozmetičkog raja, ovdje želim pisati samo o lijepim stvarima. Kao i svake godine do sada, kroz dva posta, predstavit ću vam proizvode koje sam tijekom godine otkrila, zavoljela i koje bih rado ponovo kupila.

Počet ćemo sa preparativom koju sam manje nego inače kupovala i testirala.


Čistači makeupa:

Metoda dvostrukog čišćenja lica je kod mene obavezna, otkrila sam dva odlična proizvoda, jednog sam čak kupila dva puta.

Nastavila sam sa isprobavanjem Skintegra proizvoda i jako mi se svidio Atomic uljni čistač (recenzija).


 Konačno sam kupila Banila Co. clean it Zero Original hvaljeni korejski balzam za čišćenje šminke, a njegovu recenziju ću tek napisati.


Gelovi/pjene za umivanje lica:

Nastavila sam koristiti nježne čistače lica bez alkohola. Pobjedu su odnijeli dermatološki proizvodi:

Bioderma Sensibio Gel Moussant (recenzija) odličan je čistač kože kojeg sam prije par dana ponovo kupila.


Ako želite još nježniji čistač onda moj izbor pada na
Uriage Cleansing Make-up Remover Foam koji ujedno i ukljanja sav makeup s lica. Proizvod dolazi u prozirnoj boci i izgleda kao obična voda. Kada se istisne na ruku pretvara se u prozračnu pjenu koja nježno čisti kožu i lako se ispire s lica. Ovaj čistač poštuje prirodnu ravnotežu kože, ostavljajući je mekom, pdatnom i čistom. Pjena je hipoalergena i namijenjena svim tipovima kože lica. Ne sadrži sapun i oftamološki je testirana. Možete je kupiti u svakoj ljekarni, a cijena 150ml proizvoda je oko 100kn.



Hidratantne kreme za lice:

Tijekom ljeta moja koža naginje ka masnoj i odgovaraju mi lagane i nemasne tekstrure. Ovo ljeto odlična mi je bila Uriage Light Water Cream. Predivna lagana tekstura obogaćena je blagodatima termalne vode Uriage. Kocnept vodene kreme zasniva se na laganoj vodenastoj teksturi (više nalik serumu). Krema pomaže u obnovi kožne barijere kako bi bi se održala optimalna razina vlaženja. Ima suptilan i ugodan miris za koji vjerujem da nikome ne bi smetao. Volim ovu kremu jer mi u toplije doba godine pruža dovoljnu hidrataciju bez da mi se lice zamasti i prosijava. Kao manu navela bih pakiranje od 40ml čija je cijena 135kn što je skupo jer se krema brzo potroši (ovo ljeto potrošila dva pakiranja).


Malo "jaču" teksturu, ali niti malo masnu ima Noreva Aquareva hidratantna krema namijenjena normalnoj i mješovitoj koži. Kako je Noreva novi ljekarnički brend koji sam otkrila ove godine, namjeravam pisati opširniju recenziju.


Nedavno sam pisala recenziju o Avene Extreme Tolerance emulziji koju trenutno koristim.


Hidratantna krema koju moja koža lica voli zimi je Clinique Moisture Surge gel-cream (recenzija).


Serumi/hiradori:
Koristila sam nekoliko divnih seruma koji su mojoj koži bili spas u vrijeme kada sam masku nosila osam sati dnevno. Oni zaslužuju posebnu recenziju na blogu. 
Purito Centella Level Buffet Serum 


IUNIK Propolis Vitamin Synergy Serum


Collistar Hyaluronic Acid Serum (recenzija) je najbolji serum s hijaluronskom kiselinom koji sam do sada koristila.


Eucerin Hyaluron Spray (recenzija) je moj omiljeni hidratantni, osvježavajući i umirujući sprej za lice.


Proizvodi s aktivnim supstancama:

U 2020. godini sam testirala čak četiri proizvoda s vitaminom C, a ova dva bih kupila ponovo. Jednako su mi bili učinkoviti, cijena im je približno ista i stvarno se nisam mogla odlučiti koji je od njih bolji.
Paula`s Choise C15 Super Booster (recenzija)


Eucerin Hyaluron-Filler Vitamin C Booster (recenzija)


Nuxe Nuxuriance Ultra Replenshing Fluid Cream (recenzija) je odličan fluid pun antioksidansa.


Sesderma Azelac Moisturizing Facial Cream (recenzija) je odlična krema sa azelaičnom kiselinom.


Okoloočne kreme:
Ovdje mi je izbor bio jednostavan, jer Shiseido Concentrate Eye Wrinkle Cream (recenzija) nije imala konkurenciju.


Što ste vi od preparative najviše koristili tijekom godine?
Imamo li neke zajedničke favorite ili možda imate neku preporuku?









 


























 


Nema komentara