nedjelja, 30. kolovoza 2020.

NUXE NUXURIANCE ULTRA FLUID I OKOLOOČNA KREMA

 

Nuxe-Nuxuriance-Ultra-Notino

Iz laboratorija Nuxe dolazi anti-age linija proizvoda Nuxuriance Ultra koja sadrži milijune botaničkih stanica nove generacije (bi-floralne stanice). One potiču stvaranje novih stanica kože i tako povećavaju njenu gustoću, te koža postaje glatka, čvrsta i svježa.


Nuxe-Nuxuriance-Ultra-Notino

Ovi proizvodi sadrže bi-floralne stanice šafrana (ekstrakt cvjetova šafrana sadrži puno polisaharida i polifenola te dokazano ima regenerativni učinak) i bugenvilije (listovi ove biljke sadrže aminokiseline, masne kiseline i vitamine te potiču umnožavanje stanica u koži).

Svi Nuxe Nuxuriance proizvodi ne sadrže parabene, imaju elegantnu teksturu prožetu profinjenim nježnim mirisom. 


Nuxuriance Ultra Redensifiante Anti-age Fluid

Nuxe-Nuxuriance-Ultra-Fluid-Notino

Nuxe-Nuxuriance-Ultra-Fluid-Notino


Fluid je namijenjen normalnoj i mješovitoj koži lica. Dolazi u pakiranju od 30ml sa pumpicom koja odlično dozira količinu proizvoda. 

Koristila sam ga kao dnevnu kremu i jako lijepo hidratizira lice. Tekstura mu je lagana, nemasna i brzo se upija u kožu. 

Nuxe-Nuxuriance-Ultra-Fluid-Notino

Nuxe-Nuxuriance-Ultra-Fluid-Notino


Dugo sam izbjegavala Nuxe proizvode misleći kako je njihova tekstura preteška za moju mješovito/masnu kožu lica. Ne volim kada mi se lice pod težinom kreme zamasti i kada puder počine kliziti s njega. Međutim, Nuxe Nuxuriance Ultra Redensifiante Anti-Age Fluid ima predivnu teksturu koja nije vodenasta, ima svoju "težinu", a odlično se uklopila u moju proljetnu dnevnu rutinu. Fluid mi je zamijenio hidratantnu kremu i dobro surađivao sa tekućim puderom. Brzo se upija u kožu, za sobom ne ostavlja nikakav film na licu i ima jak antioksidativni učinak. 

Miris mu je pomalo slatkast, kombinacija naranče i maline. Meni mirisi u skincare proizvodima ne smetaju, ali svima vama koji imate osjetljivu kožu lica mogli bi izazvati iritacije. 

Formula fluida se uglavnom sastoji od prirodnih aktivnih sastojaka (biljni ekstrakti i biljna ulja). Sadrži i hijaluronsku kiselinu te silikone koji teksturi daju svilenkast finish.


Nuxe Nuxuriance Ultra Anti-Age Eye and Lip Contour Cream

Nuxe-Nuxuriance-Ultra-Eye-Cream-Notino

Krema za njegu osjetljivog područja oko očiju i usana dolazi u airless bočici od 15ml i također se dozira pomoću pumpice. Sadrži iste patentirane sastojke kao i fluid iz ove linije, samo u svom sastavu nema silikone. U njenom sastavu još se nalazi kofein, urea i glicerin. 

Krema utiče na prevenciju pojava bora, smanjuje vidljivost podočnjaka i  otečenost okoloočnog područja. 

Tekstura okoloočne kreme je bogata, nemasna i nije ljepljiva. 

Nuxe-Nuxuriance-Ultra-Eye-Cream-Notino

Nuxe-Nuxuriance-Ultra-Eye-Cream-Notino

Nuxe Nuxuriance Ultra Anti-Age Eye and Lip Contour Cream je kvalitetan proizvod koji sam koristila za njegu okoloočnog područja ujutro i na večer. Osjetljivom okoloočnom području pruža dobru hidrataciju i drži pojavu novih borica pod kontrolom. Također sam primijetila da mi je područje ispod očiju ujutro manje natečeno nakon malo sati spavanja. 
Nuxe Nuxuriance Ultra proizvode možete kupiti na Notino web shopu. 
Cijena fluida je 321,70kn a okoloočne kreme 230,25kn. 

PR proizvodi









Nema komentara