srijeda, 2. rujna 2020.

DIOR ADDICT STELLAR SHINE RUŽ ZA USNE


Nikada nijedna žena nije rekla kako ima previše ruževa za usne, pa tako ni ja.
Nedavno sam kupila jedan predivan ruž neutralne nijanse, pa evo par riječi o njemu.

Dior Addict ruževe sam prije koristila i bili su mi dragi zbog svoje hidratantne formule. Stellar Shine je njihova nova linija koja je na tržište stigla u proljeće 2020.godine. 


Karakteristika ovih ruževa je izuzetna hidratizacija i njega usana. Formula sadrži aloe veru, ulje brusnice, pčelinji vosak i ulje jojobe.
Sjaj ruža pojačan je pomoću blistavih transparentnih bisernih čestica i tone-to-tone čestica s pigmentima. 
Ruž bih opisala kao spoj sjajila, balzam i klasičnog ruža u jednom proizvodu. Zbog svoje lagane i ne ljepljive formule ne traju dugo na usnama, ali zato ruž možete jednostvano i brzo popraviti tijekom dana. 
Ruž dolazi u 16 nijansi (kod nas nisu dostupne sve nijanse) među kojima će te sigurno moći izabrati onu koja vam najbolje pristaje.
Ja sam odabrala nijansu Clair D Lune 125. 


Ovo je predivna nude nijansa sa sitnim shimmerom u sebi. Nosiva je tijekom cijele godine, a posebno u periodu nošenja maski za lice kada volim više istaknuti oči. 



Dior Addict Stellar Shine ruž za usne idealan je za sve vas koji tražite dugoročan sjaj usana uz izvrsnu hidrataciju. 
Ruž sam kupila u Douglasu, a cijena mu je 295kn. 

Volite li ovakvu vrstu ruževa za usne?

1 komentar

  1. isprobano, topla preporuka za Chanel rouge coco flash liniju koja je nešto slično ovoj Diorovoj po konceptu, više balzam u boji / sjajilo nego ruž. Puno su hidratantniji :)

    OdgovoriIzbriši