subota, 26. prosinca 2020.

MINI RECENZIJA #6

 


Tonik, sprej za lice, mist, hidrator...puno je novih pojmova i novih proizvoda koje nam je donije korejska kozmetika. Uglavnom su to proizvodi koje koristimo kao drugi korak u njezi lica, nakon čišćenja, a prije seruma ili kreme. 

Postoji par proizvoda ove namjene koje sam testirala tijekom ove godine, pa ću vam kroz kratke recenzije napisati svoje dojmove.


Ariul 7 Days Vitamin Mist


Od kada se krajem svibnja ovaj proizvod pojavio na policama Bipe, svi su ludi za njim. Ariul je korejski brend koji u svojim proizvodima uglavnom koristi prirodne sastojke. 7 Days Vitamin Mist namijenjen je hidrataciji i pročišćavanju kože lica. Proizvod dolazi u plastičnoj boci od 150ml, a cijena mu je oko 60kn. 
Nema mirisa, i izgleda poput vode. Ono što ga čini posebnim je činjenica da sadrži Phyto-6 kompleks koji se satoji od ekstrakta jabuke, banane, rajčice, mrkve, brokule i kupusa. Također, sadrži niacinamid (kontrolira proizvodnju sebuma i smanjuje upale) i beta glukan (umiruje i hidratizira kožu). Ne sadrži parfem, alkohol niti parabene.
Ovaj sprej sam koristila na više načina: nakon čišćenja lica, a prije kreme; za osvježenje lica i tijela tijekom ljeta; špricala sam ga i preko makeupa tijekom dana. 
Dakle, muktifunkcionalan proizvod od kojeg možete očekivati da pripremi kožu nakon čišćenja za daljnju njegu ili da vas jednostavno osvježi. Neke druge benefite barem ja nisam od njega dobila.
Ako je mojoj koži lica i pružio neku hidrataciju, ona je bila minimalna u odnosu na sve druhe proizvode koje koristim. Drago mi je da se ljudima sviđa ovaj proizvod, ali ja ga ponovo neću kupiti.

Hada Labo Tokyo Lotion No.1 Super Hydrator


Još jedan jako popularan i jako hvaljen proizvod japanskog brenda Hada Labo. O gel kremi istog brenda sam vam pisala OVDJE.
Riječ je o hidratantnom losionu za lice koji sadrži 3 vrste hijaluronske kiseline različite molekularne mase i tako osigurava dubinsku hidrataciju kože lica.
Tekstura losiona je vodenasta ali u sebi ipak ima jednu dozu gustoće tako da ga je dobro staviti na dlan, pa onda utapkati u lice. Na početku se čini malo ljepljiv, ali brzo se upije u kožu i koža je spremna za daljnje korake njege. 
Hada Labo Hydrator sam koristila ispod kreme za zaštitnim faktorom i mojoj mješovitoj koži je to bilo dovoljno. Kod svih proizvoda sa hijaluronskom kiselinom morate paziti da ih stavite ili na vlažnu kožu ili da nakon njih koristite kremu kako bi ste "zaključali" vlagu u koži. Hijaluronska kiselina za sebe veže vlagu, pa ako ovaj losion koristite samostalno, a u zraku nema dovoljno vlage, isušit će vam kožu lica.
Kako mi je ovo ljeto koža lica u jednom periodu bila jako dehidrirana, Hada Labo Hydrator sam nanosila u slojevima tzv. 7 skin method (kada se upije jedan sloj, stavila bih drugi) i sve bih zaključala hidratantnom kremom. To se pokazalo odličnim i ubrzo mi se koža lica vratila u normalu. 
Hada Labo proizvode možete kupiti u DM-u. Cijena 150ml losiona je oko 130kn. To nije puno obzirom da će vam proizvod uz svakodnevnu upotrebu trajati bar dva mjeseca.

Cosrx AHA/BHA Clarifying Toner


Cosrx je poznati korejski brend čiji se proizvodi već neko vrijeme mogu kupiti u DM-u. Volim tonike koji sadrže kiseline (tzv. kiseli tonici) koristiti ljeti jer tada izbjegavam proizvode s visokim postotkom kiselina. 
Cosrx kao brend volim jer njihovi proizvodi sadrže malo sastojaka uglavnom biljnog podrijetla i odgovaraju svakom tipu kože. 
Ovaj kiseli tonik sadrži samo 0,1% kiseline koja dolazi iz soka vrhine kore (BHA) i iz soka jabuke (AHA). Na listi satojaka još se nalaze alantoin i pantenol koji umiruju kožu lica. 
Moje lice je naviklo na puno veće sastojke kiselina i pravi sam ovisnik o kiselinama. Koristeći ovaj tonik nisam primijetila baš nikakav učinak. 
On se može koristiti nakon čišćenja kako bi kožu pripremio za daljnje korake njege, ali po meni, nikako ne spada u kisele tonike kojima je zadaća napraviti blagu eksfolijaciju kože. Pakiranje čak dolazi sa pumpicom, tako da se proizvod može prskati po licu, što se nikako ne bi smjelo raditi ako je riječ o kiselom toniku.
Cijena tonika je oko 170kn.

Eucerin Hyaluron Spray


Ovo ljeto se u ljekarnama pojavio Eucerinov hidratantni, osvježavajući sprej za lice i tijelo čija je cijena oko 90kn.
Jako volim ovaj sprej i puno ga koristim od kolovoza kada sam ga kupila. Nema mirisa, nosila sam ga u torbi i koristila kao osježenje. Također, koristila sam ga i nakon čišćenja lica, a prije kreme jer pruža odličnu hidratizaciju koja se osjeti već nakon dva tjedna koristenja. 
Njegova formula je kombinacija hijaluronske kiseline i gluko-glicerola (to je prirodna kombinacija glukoze i glicerola, a a dokazano je da povećava nastanak akvaporina 3 koji kontrolira prijenos vode u stanicama kože).
Također, ovaj sprej je odličan kod spriječavanja iritacija kože nastale nošenjem maske za lice. 
Imate moju preporuku za ovaj proizvod.
 
Avene eau Thermale 


Svima dobro poznata Avene termalna voda spasila me ove godine više puta. Naime, usljed nošenja maske pojavila mi se iritacija na licu. Pored ostalih skincare proizvoda koje sam koristila, više puta sam tijekom dana špricala lice ovom termalnom vodom. 
Avene ternalna voda je bakteriološki čista te ima neutralnu pH vrijednost.
Ima nizak udio minerala, bogata je silikatima (omekšavaju kožu), te sadrži optimalnu količinu kalcija i magnezija (utječu na poboljšanje teksture kože).
Koristila sam termalne vode različitih proizvođača, ali uvijek se vratim Avene ternalnoj vodi koja jedina nema određen rok trajanja.
Također mi se sviđa što dolazi i u pakiranju od 30ml koje je pogodno za nošenje u torbi. 
Cijena termalne vode je od 300ml je oko 80kn, ali često je u ljekarni možete kupiti na popustu.


Koristite li tonike i sprejeve u svojoj skincare rutini?
Koji proizvodi ove veste su vam najdraži?










 





Nema komentara