subota, 6. lipnja 2020.

HADA LABO TOKYO: Krema i maska za lice


Prvi brend iz Japana koji se pojavio na police DM-a je Hada Labo Tokyo. Ovo je najprodavaniji brend u Japanu čiji proizvodi su poznati po jednostavnim i učinkovitim formulama. Kod nas je trenutno dostupno nekoliko proizvoda ovog brenda: hidratantna gel krema, anti-age kremaa, dvije vrste hidratora, dvoje vrste maski za lice i krema za okoloočno područje. 
Isprobala sam neke njihove proizvode o kojima vam danas pišem.



Hada Labo Tokyo Skin-Plumping Gel


Skin-Plumping gel je lagana krema namijenjena dnevnoj i noćnoj njezi tj. hidrataciji kože lica. 
Krema je pakirana u plastičnoj teglici koja izgleda luksuzno i elegantno. 


Glavna karkateristika kreme je da sadrži Super Hyaluronic Acid .
To je mješavina 3 vrste hijaluronske kiseline koja prodire u sve slojeve kože i na taj način koži pruža intenzivnu i dugotrajnu hidrataciju. 
U sastavu kreme još se nalazi i kolagen (čini teksturu kože ljepšom i spriječava stvaranje manjih borica), Arginin (aminokiselina koja pomaže koži da zadrži gladak i mek izgled), te Ceramide (stvaraju barijeru na koži i omogućavaju zadržavanje vlage).


Tekstura kreme mi se jako sviđa jer je lagana, gelasta, bez nekog posebnog mirisa. Nakon aplikacije ostavlja blago ljepljiv film na koži, ali puder nakon nje dobro sjeda na lice.



Ja sam vjerojatno jedna od rijetkih osoba kojoj se ova krema nije svidjela. Kremu sam kupila pod pretpostavkom da će mi savršeno odgovarati zbog svoje gelaste teksture, a i mnoge blogerice su je uspoređivale sa popularnom Clinique Moisture Surge kremom za lice. Potrošila sam više od pola pakiranja u nadi da će se dogoditi čudo i da ću je zavoljeti. Međutim, ova krema meni nije pružala dovoljno hidratacije. Kada bih je stavila na lice imala sam osjećaj da sjedi na koži i to je sve. Ako bih pokušala staviti kremu u dva sloja (drugi sloj nakon što se prvi upije), krema bi se počela trusiti sa lica. 
Cijena kreme je 139kn.

Hado Labo Tokyo Moisturizing Facial Sheet Mask


Za razliku od kreme, masku iz iste linije doslovno obožavam. Riječ je o klasičnoj maski u obliku maramice koja je bogato natopljena sa 20ml seruma za hidrataciju. Nisam baš spretna kod stavljanja sheet maski na lice...otvori koji su namijenjeni za oči, nos i usta mi obično ne odgovaraju. Zato maramicu zarežem škarama i prilagodim svom obliku lica. 
Probala sam puno sheet hidratantnih maski za lice koje doista rade svoj posao. Međutim, hidratacija koju pružaju je kratkotrajna. 
Sheet masku sam koristila samo na večer, na čisto lice. Držala sam je prema uputi 15 minuta.
Nakon skidanja Hada Labo Facila Sheet Mask koža bude još vlažna i taj "višak" proizvoda ja utapkam u kožu. Maska toliko dobro hidrira lice da vam nakon nje nije potrebna dodatna njega. 
Po mojem mišljenju, ovo je jako kvalitetna maska za hidrataciju čija je cijena oko 25kn po komadu. 

Jeste li isprobali neki Hada Labo proizvod? kakvi su vaši dojmovi?


2 komentara

  1. Thanks for this post.It's a very nice post.Great post.Thank you.
    makeup

    OdgovoriIzbriši
  2. Thanks for sharing this beautiful information.I hope you will also share more information on beauty.please keep sharing. makeup

    OdgovoriIzbriši