utorak, 1. prosinca 2020.

PAULA`S CHOISE: C 15% SUPER BOOSTER

 


Drage moje, upravo sam potrošila još jedan vitamin C mog najdražeg skincare brenda Paula`s Choise pa ću vam prenijeti svoje dojmove kao i kratku usporedbu s popularnim Eucerin Hyaluron-Filler Vitamin C Booster.

Jako volim filozoviju PC brenda koji u svojim proizvodima koriste znanstveno priznate sastojke, a izbjegavaju korištenje potencijalnih iritansa. Isprobala sam puno njihovih proizvoda i za nijedan ne mogu reći da je loš.

Također volim njihove boostere koji se mogu koristiti samostalno ili kao dodatak hidratantnoj kremi.

PC C 15% Super Booster sam koristila od početka rujna, kada je moje lice bilo puno hiperpigmentacijskih mrlja. Koristila sam ga samo na licu (na području dekoltea sam testirala drugi proizvod s vitaminom C) i proizvod mi je trajao do jučer, tj. do početka prosinca. Iako je proizvod skup, cijena mu je 420kn, isplati se kupiti ga jer stvarno dugo traje.


Ovaj vitamin C pakiran je u staklenoj boci od 20ml i propisno zaštićen od oksidacije tako da sam ga iskoristila do posljednje kapljice. Posebno dobijete kapaljku koju stavite prije upotrebe proizvoda. Kapaljka radi besprijekorno i proizvod se može jako precizno dozirati. Za lice sam koristila pola kapaljke, a sam vitamin C sakm koristila svako jutro, odmah nakon umivanja, na suhu kožu lica. 
Nakon vitamina C koristila sam serum i hidratantnu kremu sa spf zaštitom. 
Tekstura proizvoda je vodenasta, pomalo neugodnog metalnog mirisa koji brzo ishlapi. Vitamin C se brzo upije u kožu, ne ostavlja mastan niti ljepljiv trag na licu. 


PC C 15% Super Booster sadrži 15% čiste L-akorbinske kiseline, vitamin E, feluričnu kiselinu, hijaluronsku kiselinu i peptide. Ovo je odlična kombinacija sastojaka koji pojačavaju antioksidativno djelovanje vitamina C. Zbog velikog postotka vitamina C proizvod nije stabilan i mora se potrošiti u najviše šest mjeseci. 
Zahvaljujući hidratantnim sastojcima (hijaluronska kiselina, glicerin) ovaj proizvod vam neće isušiti kožu. Također, nizak pH 3,0 omogućava bolju učinkovitost ove formule. Pantenon i Bosabolol umiruju kožu i time umanjuju moguće iritacije. U sastavu proizvoda nalaze se i peptidi koji pružaju anti-age učinak. 
Proizvod ne sadrži parabene, alkohol, mineralno ulje, silikon, sintetički miris niti boje.


Moje mišljenje:
PC C 15% Super Booster je dobro folmuliran proizvod s vitaminom C i namijenjen je svim tipovima kože. Ako ste tek početnik u korištenju vitamina C, preporučujem da ovaj proizvod pomiješate sa svojom omiljenom hidratantnom kremom. 
Nakon tri mjeseca svakodnevnog korištenja ovog proizvoda toplo vam ga preporučujem. Njehovo djelovanje sam prvo primijetila na hiperpigmentacijske mrlje koje su u potpunosti izbijedile, a znate da je meni to najveći zahtjev od vitamina C nakon ljeta. Žao mi je što nemam fotke prije/poslije koje bi to i dokazale, ali ako me pratite na Instagramu mogli ste vidjeti kako moje lice ljeti izgleda bez makeupa. Mrlje imam po cijelom licu, a najviše su izražene na području brade i iznad gornje usne. 
Tekstura kože lica mi se popravila, postala je glatka, lice svježe sa dozom zdravog sjaja. 

Usporedba PC i Eucerin vitamina C:
Recenziju Eucerin Hyaluron-Filler Vitamin C Booster možete pročitati OVDJE.
Proizvod mi je bio učinkovit, mada sam ga koristila naizmjenično sa retinolom pa ne mogu  poboljšanjekoje sam vidjela na svojoj koži lica pripisati isključivo njemu. 

Razlike:
  • Eucerinov Vitamin C Booster sadrži manji postotak čistog vitamina C (10%)
  • Tekstura ova dva proizvoda je potpuno različita, ali jednako ugodna za korištenje
  • Miris je kod Eucerinovog proizvoda puno ugodniji, gotovo neosjetan
  • Razlika u cijeni proizvoda: 8ml Eucerin vitamina C stoji 149kn, povoljnije ga možete kupiti na akciji. 20ml PC vitamina C stoji 420kn, teško će te ga uhvatiti na popustu. Lako je izračunati da je po 1ml Eucerinov vitamin C jeftiniji.
  • PC vitamin C sadrži odličnu kombinaciju vitamina C, felurične kiseline i vitamina E, pa ako gledamo po tome, PC vitamin C je bolje formuliran.
Sličnosti:
  • Oba vitamina C sadrže visoki postotak čiste L-askorbinske kiseline
  • kvalitetno pakiranje
  • korištenjem oba proizvoda primijetila sam dobre rezultate na koži lica

Nadam se da će vam ovaj post biti koristan i pomoći vam pri odabiru kod kupovine vitamina C.






Nema komentara