petak, 27. studenoga 2020.

SHISEIDO CONCENTRATE EYE WRINKLE CREAM

 

Shiseido-Concentrate-eye-cream-Notino

Njega okoočnog područja mi je jako vađna. Danas vam pišem o anti-age okoočnoj kremi koju sam sa užitkom potrošila i sigurno ću je ponovo kupiti. Ujedno, ovo je moja prva HE okoloočna krema koju sam kupila. Nije mi žao uložiti u Shiseido okoloočnu kremu jer na tom području imam najviše borica i ako ga pažljivo ne njegujem niti najkvalitetniji korektor neće lijepo sjesti. Još jedan dokaz da luksuzna kozmetika nije nije samo luksuz. 

Shiseido-Concentrate-eye-cream-Notino


Shiseido-Concentrate-eye-cream-Notino


Sve je kod ove kreme savršeno. Pakiranje je kusuzno...mala staklena teglica sa rose gold poklopcem izgleda otmjeno i još uvijek je ukras mog beauty kutka. U teglici je 15ml proizvoda što je standard za okoloočne kreme.
Krema je namijenjena zreloj normalnoj i suhoj koži. Moje okoloočno područje je dosta suho i zato mi je ova krema baš odgovarala. 
Krema protiv bora Shiseido Concentrate je posebno razvijena za nježnu i osjetljivu kožu okoloočnog područja. "Zaglađuje i ublažava bore te intenzivno njeguje kožu, vraćajući joj elastičnost i snagu."

Shiseido-Concentrate-eye-cream-Notino

Tekstura ove kreme je priča za sebe. Gusta, masna taman koliko treba biti, glatka i predivno se tapkanjem prstima razvlači na područje ispod oka. Tapkajući krema se brzo otapa na koži, ali meni je trebalo malo duže dok se krema potpuno upije u kožu. Zato sam ovu kremu koristila u večernjoj njezi. 

Shiseido-Concentrate-eye-cream-Notino

Krema je mom suhom okoloočnom području pružala odličnu hidratizaciju. Već nakon tri tjedna korištenja primijetila sam da mi je koža na području oko ispod očiju svježa, nahranjena, sitne borice nisu nestale ali bile su manje vidljive, kao da blurane. 
Krema mi nije izazvala nikakve iritacije, mada ja i inače nemam osjetljivo okoloočno područje. 

Sastav:

Moje mišljenje:
Na blogu sam recenzirala puno okoloočnih krema. Možda vam se čini da pretjerujem, ali ja zaista imam određene zahtjeve od ove vrste proizvoda: hidratizacija, prevencija novih borica i po mogućnosti da ima elegantnu teksturu. Ne volim kada mi se krema u grudicama skida sa područja oko očiju što je s nekim okoloočnim kremama bio slučaj.
Shiseido Concentrate anti-age okoočnu kremu vam toplo preporučam. Nisam jedna od onih koji ne vjeruju u okoloočne kreme i smatraju sve što je dobro za njegu lica, dobro je i za okoloočno područje. To područje je veoma osjetljivo i treba posebnu njegu. 
Sada vam je prilika da na Notino web shopu ovu Shiseido okoloočnu kremu kupite na Black Friday sniženju po cijeni od 299kn. 
Znam da je krema nije jeftina, ali meni je trajala malo više od tri mjeseca tako da mi se kupovina isplatila. 

PR post

Koja je vama najdraža okoloočna krema?










Nema komentara