utorak, 11. lipnja 2024.

JE LI HYPE OKO MEDIK8 RETINALA OPRAVDAN?

 


Velika sam obožavateljica retinala i retinola. Zimsku večernju njegu lica ne mogu zamisliti bez njih. 
Koristila sam proizvode različitih brendova sve recenzije imate na blogu.
Ove zime na redu je došao hvaljeni proizvod renomiranom britanskog brenda Medik8. Brend ima puno proizvoda koji zadovoljavaju razne potrebe njege kože.
Filozofija brenda je potaknuti ljude sa u svakodnevnoj njezi koriste što manje proizvoda visoke kvalitete. Usredotočeni su na glavne sastojke vitamin C (recenzija), vitamin A i peptide.
Imaju proizvode sa retinalom od 0,01% do 0,2% aktivne tvari što je odlično jer svatko može naći proizvod koji odgovara njegovom tipu kože.
 Ja sam isprobala Medik8 Crystal Retinol 1 i Medik8 Crystal Retinol 10 .



Retinal je oblik vitamina A koji je 10 puta jači od retinola, a ima puno manje nuspojave.

Medik8 Crystal Retinol 1 i 10

Crystal Retinal 1 namijenjen je jako osjetljivoj koži kao i svima koji tek ulaze u svijet retinola. Sadrži 0,01% retinala . 



Crystal Retinal 10 je serum za iskusne korisnike. Sadrži 0,2% retinala.



Tekstura:
Proizvodi imaju teksturu seruma, te dolaze u tubi sa pumpicom za lakše doziranje. Tekstura je lagana i nemasna. Kod različitih koncentracija razlika je samo u boji. 
Serum se brzo upije u kožu i ima lagani miris koji brzo nestaje.


Ključni sastojci:
  • retinal u kocnetraciji 0,01% ili 0,2% (učinkovito djeluje na pojavu finih linija i bora uz minimalne nuspojave)
  • hijaluronska kiselina (hidratizira gornji sloj kože i tako je štiti od isušivanja)
  • vitamin E (snažan antioksidans, smanjuje starenje zbog vanjskih utjecaja)
  • glicerin (prirodni ovlaživač)
Kako koristiti serum:
Kao i svaki proizvod koji sadrži vitamin A proizvod se koristi u večernjoj rutini. Nanosi se nakon čišćenja, na suhu kožu. Treba se popratiti neutralnom hidratantnom kremom kako bi prevenirali dehidraciju kože. 

Obavezno se kreće sa najmanjom jačinom od 0,01% retinala. U početku se stavlja 1-2 puta tjedno, pa se s vremenom korištenje povećava. 
Ja sam 0,01% retinala koristila za njegu vrata i dekoltea (zapamtite, ja više od 10 godina koristim retinol tako da mi je koža naviknuta na ovu aktivicu).
Nisam imala iritacije niti druge neugodnosti.
Crystal Retinal 10 sam koristiti na licu, opet par puta tjedno jer mi je ovo novi proizvod i nisam znala kako će mi koža reagirati. Kada sam vidjela da je sve u redu, polako sam došla do toga da ga koristim svaku večer. 
Također nisam imala nuspojave. 
Prije nanošenja retinala koristila sam peptidni serum Afrodita Professional Botulinum Toxin-Like Lifting Shoot X, a nakon njega hidratantnu i umirujuću kremu Avene Tolerance Hydra 10. 

Moje mišljenje:
Iako proizvodi Medik8 pripadaju većem cjenovnom rangu, isplati h se kupiti. Znate da koristite kvalitetan proizvod koji je dermatološki testiran, dugo traje i za čiju učinkovitost postoji puno znanstvenih radova. 
Primijetila sam da mi je lice jedrije sa zdravim sjajem i boljom teksturom. Koža mi je na dodir meka, a manje hiperpigmentacijske mrlje su nestale. Na žalost, dvije velike mrlje (melazma) nisu nestale jer su hormonskog porijekla.

Za kupovinu Medik8 Crystal Retinal seruma imate moju toplu preporuku. Samo pazite da uvijek krenete od najniže koncentracije retinala.

Medik8 Crystal Retinal možete kupiti na Notino web shopu uz česta sniženja.

Koristite li retinol/retinal u svojoj rutini?
Koji su vam proizvodi najučinkovitiji?

PR post



Proizvodi koje sam do sada koristila:





Nema komentara