ponedjeljak, 1. srpnja 2024.

JE LI OVO NAJBOLJA KOREJSKA KREMA SA ZAŠTITNIM FAKTOROM?

 


Beauty of Joseon Relief Sun Rice + Probiotics SPF50+PA++++ već godinu dana ne silazi s ljestvice najpopularnijih korejskih krema sa zaštitnim faktorom. Poznato je da korejci rade fantastične kreme laganih tekstura i visoke zaštite od UVA i UVB zraka. Isprobala sam puno ovakvih krema, pa sam konačno testirala i popularnu Beauty of Joseon kremu.


Krema je pakirana u aluminijsku tubu što je zgodno jer se može istisnuti "do zadnje kapi", ali je i podložnija oštećenjima posebno ako je nosite u torbi.
Tekstura kreme je lagana i brzo se upije u kožu. Ne ostavlja bijeli trag na licu što je meni veliki plus kod ovakve vrste proizvoda. Krema nema nikakav miris pa je pogodna i za osobe osjetljive na parfeme u beauty proizvodima. 


Sastav:
Krema sadrži vodu od rižinih mekinja koja poboljšava hidrataciju kože. Tu su još i fermentirani ekstrakti žitarica koji djeluje kao probiotik što je rijedak sastojak kreme sa spf faktorom. 



Moje mišljenje:
Koža lica mi se zadnju godinu promijenila i od mješovite postala normalna (zimi čak i suha), tako da mi trenutno odgovaraju spf kreme koje pružaju dodatnu hidratizaciju. Međutim to ne znači da prije ove kreme ne trebam pripremiti kožu. 
Na čisto i suho lice prvo stavim vitamin C (on poboljšava učinkovitost proizvoda sa spf faktorom), neki lagani serum pa tek onda kremu. 
Krema ima dewy završetak, koži daje lijep prirodan sjaj. Odlična je podloga za makeup jer se ne gruda ispod pudera. 
Ne znam hoće li vlasnici masne kože biti zadovoljni ovom kremom jer je njena formula daleko od teksture fluida koja njima odgovara.
Zadovoljna sam BOJ Relief SunRice + Probiotics SPF50+PA++++ kremom jer ispunjava sve zahtjeve moje kože. 
Ovo je svakako kvalitetan proizvod na kojeg treba obratiti pozornost.
Međutim, je li ova krema baš toliko puno bolja od ostalih korejskih krema sa spf zaštitom ? Po meni nije i ne razumijem toliki hype koji se oko nje podigao na svim društvenim platformama.
Najpovoljnija cijena kreme je na Notino web shopu gdje vas svakodnevno očekuju pogodnosti na sve kozmetičke proizvode. 

PR post

Što vi kažete o ovoj kremi? Zaslužuje li, prema vašem mišljenju, titulu naj kreme sa zaštitnim faktorom? 







Nema komentara