ponedjeljak, 7. ožujka 2022.

DRUNK ELEPHANT A-Passione Retinol Cream

 


Beauty svijet opijen je proizvodima američkog brenda Drunk Elephant. Osnivačica brenda je Tiffany Masterson koja kaže: "Drunk Elephant u mojim je mislima oduvijek bio brend stila života. To je rastuća kolekcija proizvoda koje sam razvila tijekom godina i koji me čine sretnom. Nadam se da će i vas usrećiti."
Svi njihovi proizvodi folmulirani su bez sastojaka koje Drukn Elephant zove "sumljivih 6" a to su esencijalna ulja, alkohol koji isušuju kožu, silikoni, krema za sunčanje s kemijskim filterima, mirisi/bojila i SLS.

U recenzijama A-Passione Retinol Cream koje sam čitala na internetu mišljenja korisnika su podijeljena. Jedni ga vole jer su vidjeli poboljšanje na koži dok su drugi pisali kako im je uništio kožu ostavljajući je suhom i ljuskavom. 
Bila sam znatiželjna kako će ga moja koža prihvatiti.


U ovoj lijepoj bočici s ružičastim čepom nalazi se DE A- Passione Retinol krema koja sadrži 1% retinola. To je visok postotak za početnike a posebno za osobe s osjetljivom kožom lica.

Pakiranje i tekstura proizvoda:
Proizvod je pakiran u aluminijskoj tubi obloženoj plastikom. Dozira se tako da se čep odvrne i iz tube izlazi mali otvor kroz koji se proizvod lijepo može dozirati. Prvi put ovo vidim ali je odlično osmišljeno.


Tekstura je lagana poput emulzije, ugodna na koži i brzo se upija. Količina proizvoda veličine zrna graška dovoljna je za jednu upotrebu.




Na što trebate obratiti pozornost?
A- Passione Retinol kremu sa 1% retinola nikako ne bih preporučila osobama koje prvi put koriste retinol jer može doći do velikih iritacija i ljuštenja kože. Ovom proizvodu treba pristupiti s velikim oprezom. 

Sastav:



Moje iskustvo:
Već 7 godina koristim retinol ali sam ovu kremu ipak postepeno uvela u večernju rutinu.
Iako proizvođač kaže da se proizvod može koristiti ujutro i/ili navečer. Uvijek sam retinol koristila navečer pa sam tako postupila i sada. Kao i svi proizvodi s retinolom stavlja se na čisto i suho lice izbjegavajući područje oko očiju i usta. Obavezno se poprati dobrom hidratizacijom. Ja sam koristila DE Protini Polypeptide Cream i Pynkang Yul Essence Toner. Tijekom dana uvijek sam koristila Paula`s Choise Resist Super-Light Daily Wrinkle Defence spf30 kremu (recenzija). 
U početku sam retinol koristila dva puta tjedno te sam postepano prešla na svako drugu večer. Tu sam stala. Nisam se usudila stavljati ga svaku večer. 
Kada sam vidjela da mi koža dobro podnosi ovaj retinol, u dane kada ga nisam koristila uvela sam tonik s glikolnom kiselinom. Ova kombinacija nije moja preporuka jer opet sve ovisi koliko je vaša koža lica naviknuta na kiseline i retinol.
Što se tiče korištenja ovog retinola na vrat i dekolte - ne preporučujem.
Jednom sam, iz navike, prešla rukama preko vrata i trenutno se pojavila reakcija. Vrat sam onda obilno isprala vodom i u debljem sloju stavila La Roche Posay Cicaplast Baume B5 balzam (recenzija). Do jutra se iritacija smirila. 



Zaključak:
Nakon prvog mjeseca korištenja DE A-Passione Retinol kreme primijetila sam da mi lice izgleda bolje. Međutim prvu veću razliku primijetila sam nakon tri mjeseca kada sam bez pudera mogla izaći iz kuće. Tekstura kože lica bila je vidljivo ujednačena. 
Da bi se vijdeli rezultati upotrebe retinola potrebne su godine konstantnog korištenja pa su smiješne recenzije u kojima se tvrdi da su nakon par mjeseci s lica nestale bore. Nijedan proizvod vam neće izbrisati bore s lica, može ih samo prevenirati i usporiti nastajanje novih bora.
Jako sam zadovoljna kako je prošlo moje "opijanje" ovim retinolom. 
DE A-Passione Retinol Cream kupila sam na Cultbeauty web shopu gdje se često može kupiti set od dva ili više DE proizvoda.
Pakiranje od 30ml dugo traje, a cijena je malo veća kao i kod svih proizvoda ovog tipa.

Koristite li retinol u njezi lica?
Koji je vaš omiljeni proizvod s retinolom?







Nema komentara