nedjelja, 28. veljače 2021.

FILORGA TIME-FILLER KREMA ZA LICE

 

Filorga-Time-Filler-Krema-Za-Lice-Notino

Od prošlog ljeta koža lica mi se dosta promijenila. Ne znam je li to posljedica cjelodnevnog nošenja maske ili hormona, ali moja do sada masna/mješovita koža lica vapi za hidratacijom i proizvodima "jače" teksture. U skladu s tim dosta proizvoda za njegu lica sam morala promijeniti. 


Filorga je francuski kozmetički brend čije proizvode volim i iznova ih kupujem. Recenzije nekih Filorga proizvoda možete pročitati OVDJE, OVDJE, OVDJE , OVJDE, OVDJE , OVDJE, OVDJE, OVDJE, OVDJE, OVDJE .

Filorga-Time-Filler-Krema-Za-Lice-Notino

Filorga Time-Filler krema za lice  pruža sveobuhvatnu anti-age njegu lica. Tretira sve tipove bora bez obzira na njihov uzrok: bore na čelu koje nastaju usljed napetosti mišića te bore oko nosa i usana koje najčešće nastaju zbog gubitka volumena.
Krema dolazi u luksuznoj staklenoj posudi gdje se nalazi 50g proizvoda. 
Tekstura kreme je gusta i luksuzna, ali isto tako me podsjeća na gel teksturu. Za jedno korištenje dovoljna je mala količina proizvoda, pa je ova krema unatoč visokoj cijeni isplativa.

Filorga-Time-Filler-Krema-Za-Lice-Notino

Jako lijepo se razmaže po licu...volim njen blag miris koji je karakterističan za sve Filorga kreme. Na mojoj koži se brzo upija i ne ostavlja masan trag za sobom. 

Filorga-Time-Filler-Krema-Za-Lice-Notino

Na licu pruža trenutačni učinak hidratacije, koža ostaje meka i glatka zahvaljujući silikonima koje krema sadrži. Odlična je podloga za puder, iako sam je ja koristila i tijekom večernje rutine. 

Filorga-Time-Filler-Krema-Za-Lice-Notino

Sastav:

Između ostalog, u sastavu kreme nalaze se:
  • tripeptidi - koji imitiraju djelovanje botoxa i djeluju na tenzijske bore
  • peptid matrikin, NCEF i sastojke koji djeluju na bore nastale usljed gubitka volumena
  • hijaluronska kiselina s postupnim opuštanjem koja dubinski djeluje na bore nastale zbog dehidratacije
  • soft focus pigmenti koji trenutačno optički prekrivaju bore
Moje mišljenje:
Prilično sam cinična sa svim kremama koje tvrde da utiču na otklanjanje bora. Suočimo se sa činjenicom da nijedna krema na svijetu neće vratiti vrijeme i izbrisati bore s lica. Ali uvijek sam za testiranje anti-age kreme koja može odgoditi pojavu novih bora i moje lice učiniti ljepšim.
Filorga Time-Filler je jedna od takvih krema. Pored luksuzne teksture u kojoj sam uživala, ona je mojoj koži pružila ne samo dovoljno hidratacije nego i svjež, plumping efekt. Volim koristiti ovaj tip kreme u periodu kada ne mogu koristiti retinol jer znam da sam svojoj koži pružila kvalitetnu zamjenu.
Moj stav je da se u Filorga proizvode svakako isplati uložiti jer sam se uvjerila da redovitim korištenjem moje lice izgleda ljepše i zdravije. 
Redovna cijena kreme je 500kn, ali trenutno je na Notino web shopu možete kupiti za 366,75kn. 

PR post

Volite li i koristite li Filorga proizvode?










1 komentar

  1. Thanks for sharing beneficial information and also visit my blog for better understanding Volite Filler in Dubai

    OdgovoriIzbriši