petak, 5. ožujka 2021.

THE BODY SHOP PICH PLUM PROIZVODI ZA NJEGU TIJELA

 


The Body Shop je poznati britanski brend prirodne kozmetike za njegu tijela. Njihovi proizvodi jako su popularni među ženama i moja velika želja je bila testirati ih. Na žalost, u Splitu ovi proizvodi nisu dostupni a niti online se ne mogu naručiti.

Ove zime dobila sam od prijateljice poklon paket The Body Shop proizvoda iz kolekcije Rich Plum i u ovom postu podijelit ću svoje mišljenje o njima.

Dizajn svih proizvoda je jednostavan i plastičan, sličan drogerijskim proizvodima iste namjene. Ništa na ovim pakiranjima nije luksuzno i ne odaje da se radi o planetarno popularnom brendu za njegu tijela.

Rich Plum liniju karakterizira jak voćni miris. Nisam sigurna da šljiva baš tako miriše, ali miris mi se za zimski period jako sviđa.

U par rečenica ću vam opisati teksturu i učinkovitost svakog proizvoda pojedinačno.

The Body Shop Rich Plum Shower Gel

Gel za tuširanje, kao i ostali proizvodi, dolazi u manjem pakiranju od 250ml. Tekstura je gusta i potrebna je mala količina za jedno tuširanje. Daje bogatu pjenu, a jak voćni miris djeluje opuštajuće. Kožu tijela mi nije isušio, ali naknadna hidratacija je obavezna.


Dobar proizvod, rekla bih da je u rangu kvalitetnijih drogerijskih gelova za tuširanje.

The Body Shop Rich Plum Exfoliating Sugar Body Scrub


Piling za tijelo dolazi u maloj plastičnoj posudi i sadrži 50ml proizvoda što je meni bilo dovoljno za par korištenja.
Ako ne volite piling za tijelo s krupnim česticama, onda ovaj proizvod nije za vas. Ja općenito volim pilinge za tijelo, često ih koristim i nije mi važno ako su grublji.
Kao što na slici vidite, tekstura pilinga je gusta, predivne ljubičaste boje. Ovaj proizvod svakako spada u grublje pilinge za tijelo, temeljito ukljanja mrtve stanice kože ili kako bih ja rekla dobro vam oriba kožu. Nakon korištenja koža ostaje baršunasto meka na dodir. 


Iako piling odlično radi svoj posao, jednako kvalitetne proizvode možete kupiti po puno nižoj cijeni u našim drogerijama.


The Body Shop Rich Plum Softening Body Butter


Možda najpoznatiji njihov proizvod je maslac za njegu tijela. Po uzoru na The Body Shop danas maslac za tijelo možete kupiti od različitih brendova, ali kvaliteta se ne može usporediti.
Tekstura ovog maslaca je bogata, gusta, a opet se topi u dodiru s kožom i jako se lako razmazuje. Brzo se upije u kožu i za sobom ne ostavlja mastan trag. Pruža odličnu hidratizaciju i u tome je njegova kvaliteta. Meni su zimi potkoljenice uvijek suhe, vjerojatno zato što su iritirane čestom depilacijom. Uvijek koristim kvalitetne proizvode za njegu, ali velika je razlika kada tijelo njegujete drogerijskim proizvodima ili ovim maslacem. Nisam sigurna da bih ovaj maslac za tijelo koristila tijekom ljeta, ali za zimski period je odličan.


Mislim da se maslac za tijelo isplati kupiti jer u našim drogerijama ne možete naći ovako kvalitetan proizvod.

The Body Shop Hand Cream


Pakiranje kreme za ruke podsjeća na L`Occitane kremu za ruke, a slična pakiranja ima i Balea. Tuba sarži 30ml proizvoda i zgodna je za nositi u torbi. Tekstura kreme je gusta, ali se brzo upije u kožu. Meni ova krema nije bila dovoljna za noćnu njegu jer su mi zimi ruke jako osjetljive. Kao dnevna krema je odlična.


Dobra krema za ruke, ali istu kvalitetu dobijete i od drogerijske kreme.

Moje mišljenje:
Drago mi je da sam isprobala samo neke The Body Shop proizvode za njegu tijela. Oni imaju stvarno veliki izbog proizvoda i moja wish lista je još jako dugačka.
Od proizvoda koje sam testirala preporučila bih vam da svakako kupite maslac za tijelo. Ostali proizvodi su kvalitetni, ali mislim da istu kvalitetu možete naći u drogerijama.

Jeste li probali neki od The Body Shop proizvoda za njegu tijela?
Koristite li uopće kreme za tijelo?












Nema komentara