nedjelja, 21. veljače 2021.

NATASHA DENONA I NEED A NUDE LIPSTICK

 

Što vam prvo padne na pamet kada čujete "Natasha Danona"? Vjerojatno njene popularne palete sjenila (recenzija). Međutim, ova poznata vizažistica je lansirala liniju nude ruževa pod nazivom I Need a Nude.


I Need a Nude linija ruževa ima 18 različitih nijansi nude ruževa koji dolaze u 4 različita podtona. Sigurna sam da među ovim ruževima svatko od nas može pronaći svoju nijansu. 

Ruževi dolaze u predivnoj gold rose kartonskoj kutiji. Samo pakiranje ruža je jednostavno ali jako kvalitetno, čvrsto, sa magnetnim zatvaranjem. 



Nikada nije zgodno birati nijansu ruža bez da ga probate, ali zadovoljna sam nijansom koju sam kupila.

Nijansa Averyl 23P pripada skupini ruževa ružičastog podtona i pristaje svima. Ovo je srednje tamna ružičasta nijansa (nešto kao "boja mesa") koja ima satenski završetak.

Ruž je jako pigmentiran, srednje guste, kremaste teksture. Samo jednim premazom ruža dobijete potpunu prekrivenost usana. Miris ruža je dosta jak, vanilast. Na mojim usnama ruž traje 3-4 sata što je sasvim zadovoljavajuće za ovakvu teksturu ruža. Kako vrijeme odmiče, satenski završetak ruža polako nestaje i prelazi u polumat. Ruž vam se neće uvlačiti u pore usana, a pri tome će usnama pružiti i laganu hidratizaciju.


Moje mišljenje:
Jako sam zadovoljna kvalitetom ND I Need a Nude kvalitetom i nijansom ruža i vjerujem da ću ovaj ruž često imati na usnama.
Ruž sam kupila na Cultbeauty web shopu gjde je cijena ruža 22 GBP.


Kako vam se sviđa nijansa ruža?
Koji je vaš omiljeni nude ruž za usne?




Nema komentara