četvrtak, 13. lipnja 2019.

KREME SA ZAŠTITNIM FAKTOROM #2


Prošlo ljeto je cijela blogosfera pisala o ovoj kremi sa spf zaštitom, a ja sam je isprobala tek sada. Ponekad mi se čini kako mi je jedno lice malo za sve proizvode koje želim isprobati.




SVR je francuski brend dermokozmetike čije proizvode jako volim i o kojima sam vam pisala OVDJE i OVDJE.
Sun Secure Blur SPF50 krema dolazi u narančastoj ambalaži koja bi nas valjda trebala asocirati na sunce i ljeto.
Tubica je načinjena od meke plastike i sadrži 50ml proizvoda.



Ne znam kako bih vam opisala teksturu ove kreme jer se do sada nisam susrela sa sličnom teksturom. Možda je najbolji opis pjenasta krema.
Dakle, tekstura kreme je čvrsta, neće vam curiti iz tube, pjenasta, ali ne u smislu pjenastih gelova za tuširanje. Pogledajte na slici kako tekstura izgleda.



Iako krema ima svijetlo narančastu boju, prilikom razmazivanja krema se stopi s kožom i na licu djeluje potpuno bezbojno. Jako lako se razmaže po licu, brzo se upije i ostavlja jako ugodan osjećaj na koži.




Proizvođač navodi da krema ima "difuzni optički efekat" koji vizualno ujednači ten. Sa ovom konstatacijom se slažem, jer nakon nanošenja kreme lice je izuzetno glatko na dodir, blurano , bez tragova masnoće.
Osjeti se miris kreme, ali nije napadan ni fotosenzibilan, te ne sadrži alergene.
Krema sadrži visoku zaštitu od sunca (UVB/UVA + vidljivi spektar).
Dermatološki je testirana, ne sadrži parabene , oktokrilen ni alkohol te je pogodna i za osjetljivu kožu lica. 

Sastav:

Moje mišljenje:
SVR Sun Secure Blur SPF 50 mi se jako sviđa i odlično surađuje s mojom mješovito/masnom kožom lica. Što je najvažnije, nije komedogena i u mjesec i pol dana koliko je koristim nije mi izazvala nikakav nered na licu. 
Zbog velikih vrućina trenutno mi je dovoljna samostalno, ali prošli mjesec sam morala prije nje staviti lagani hidratantni serum. 
Ovo je odlična krema sa spf zaštitom za sve vas koji imate masnu, mješovitu ili normalnu kožu lica, a osobe sa suhom kožom će prije nje morati koristiti hidratantnu kremu. 
Također, kada se krema upije, puder predivno sjeda na lice i puno ljepše izgleda. 
Dakle, SVR kao brend, me ni ovaj put nije iznevjerio.
Krema je dostupna u ljekarni po cijeni od 124kn.

Jeste li probali ovu kremu?
Kakvi su vaši dojmovi?

Nema komentara