nedjelja, 16. lipnja 2019.

KREME SA ZAŠTITNIM FAKTOROM #3


Avene Tinted Fluid Spf 50 sam koristila prošle godine i ponovo sam ga kupila. Fluid pruža vrlo visoku zaštitu od sunca, a namijenjen je osjetljivoj, mješovitoj i normalnoj koži lica.



Fluid dolazi u bezzračnoj bočici od 50ml sa dozatorom.
Tekstura je lagana, obojana, lako razmaziva po licu. Fluid se jako brzo upije u kožu, ali ne ostavlja mat finish. 





Neka vas ne zavara to što što je riječ o obojanom fluidu. Ovaj proizvod tek lagano oboji kožu, dakle nije ovdje riječ o nikakvoj BB ili CC kremi koje licu pružaju srednju pokrivenost. Ako želite prekriti i najmanju nepravilnost na licu, ovaj fluid vam to neće pružiti.
Proizvod sam pokušala koristiti ispod pudera i nije mi se svidjela ta kombinacija. Imala sam osjećaj da imam masku na licu, koža mi nije mogla disati.
Zato Avene Tinted Fluid Spf 50 već drugu godinu za redom koristim isključivo kada sam na plaži.
Fluid je vodootporan, ali ga je svejedno potrebno obnoviti prilikom boravka na moru. 

Sastav:

Fluid za zaštitu od sunca SPF 50+ sadrži jedinstvenu Sunsitive® Protection kombinaciju djelatnih sastojaka.
  • Patentirani fotozaštitni kompleks koji sadrži samo 4 fotozaštitna filtra za vrlo visoku zaštitu kože od širokog spektra UVB-UVA zraka
  • JEDINSTVENI ANTIOKSIDACIJSKI KOMPLEKS (pre-tokoferil + pro-taurin) za cjelovitu staničnu zaštitu od oksidativnog stresa.
  •  AVÈNE TERMALNA IZVORSKA VODA, prepoznatljiva po svojim umirujućim, antiiritacijskim i omekšavajućim svojstvima.
Svakako je riječ o kvalitetnom proizvodu koji je dermatološki testiran i koji vam neće izazvati alergijske reakcije.

Zaključak:
Jako volim Avene Tinted Fluid Spf 50 jer mi je prošle godine pružio odličnu zaštitu od sunca. Nije mi izazvao nikakav nered na licu s tim da morate nakon dolaska s mora temeljito očistiti lice kao kada imate makeup na licu.
Za osobe sa suhom kožom isti proizvod je dostupan u obliku kreme.
Avene Tinted Fluid Spf 50 sam kupila u ljekarni, a cijena je oko 160kn.

Nema komentara