petak, 17. svibnja 2019.

SVR DENSITIUM EYE CONTOUR


Iako možda mislite da su kreme za oko očiju (koje su u pravilu skupe) još jedan nepotreban proizvod u vašoj kozmetičkoj torbici, varate se. Kako je koža oko očiju jako tanka i osjetljiva, tu se najprije pojave bore. 
Imate li 20 ili 50 godina, trebali bi dva puta dnevno njegovati okoloočno područje. Puno žena u tu svrhu koristi kremu koju trenutno koristi za njegu lica i to nije pametno. Te kreme mogu zbog sastojaka koje sadrže biti preagresivne.
Kod izbora prave kreme za okoloočno područje, najvažnije je da ima aktivne sastojke koji pomažu u prevenciji bora.


Kako ja već imam 40+ godina, biram "jače" okoloočne kreme.
Danas vam pišem o odličnoj okoloočnoj kremi koja je namijenjena njezi zrele kože. 
SVR je francuski ljekarnički brend čije proizvode baš volim. Recenzije njihovih proizvoda imate OVDJE i OVDJE.
SVR Densitium Eyey Contor je okoloočna krema namijenjena za zrelu kožu iznad 45+. Iako još ne spadam u tu kategoriju, kremu sam koristila ove zime. 



Krema dolazi u boci od 15ml (koju nije lako fotkati) sa odličnom pumpicom za doziranje. 
Opis proizvoda:
  • protiv bora, podbuhlosti i tamnih podočnjaka
  • vraća tonus i čvrstoću koži te smanjuje vidljive bore
  • za lifting kapaka
  • Dekstran sulfat s dekongestivnim i drenirajućim svojstvima umanjuje vrećice ispod očiju
  • dermatološki i oftamološki 
  • testirana
Kremu je potrebno nanijeti svako jutro i navečer na područje oko očiju i na kapke lagano tapkajući. 
Tekstura kreme je lagana i brzo se upija. Ima blagi, nenametljiv miris. 



Sastav:

Moje mišljenje:
SVR Densitium Eyey Contor okoloočnu kremu sam koristila više od 2 mjeseca svako jutro i večer. Sadrži hijaluronsku kiselinu i bio kalcij (moćan antioksidans). Kremu sam lagano prstima utapkavala oko orbitalne kosti i na kapke. Za oba oka dovoljna je jedna pumpica kreme što čini da vam ovaj proizvod zaista dugo traje.
Primijetila sam da mi je nakon korištenja ove kreme okoloočno područje ozbiljno hidratizirano što je utjecalo da se korektor lakše i ljepše aplicira. 
Ja imam malo borica (još uvijek!) oko očiju, ali čini mi se da su se one ispeglale tj. postale su pliće, ako razumijete što hoću reći. Jasno mi je da bore ne mogu nestati, ali cijelo područje oko oka je postalo svježije, punije i ljepše za vidjeti.  Na kapcima nisam primijetila promjenu. Od uvijek imam spuštene kapke koje očima daju tužan izgled i to se da popraviti jedino pravilnim nanošenjem sjenila. 
Jako sam zadovoljna ovom kremom i po meni opravdava svoju cijenu od 198kn. 
SVR Densitium Eyey Contor okoloočnu kremu možete kupiti samo u ljekarni.

Koristite li redovito okoloočnu kremu?
Koja vam je krema za tu namjenu najbolja?









Nema komentara