petak, 7. travnja 2017.

SVR Physiopure Gelee Moussante gel za čišćenje lica

SVR je francuska dermokozmetička linija proizvoda koja proizvodi učinkovite, ugodne i sigurne za najosjetljiviju kožu već više od 40 godina. Ime je dobio prema inicijalima Simone i Roberta Veret koji su ga osnovali daleke 1965. godine.
SVR zastupa princip aktivne za sve potrebe kože i sve uzraste.

Linija proizvoda SVR Physiopure namijenjena je osjetljivoj koži lica što po sastojcima i nije baš tako.





SVR Physiopure Gelee Moussante gel za čišćenje lica koristim više od mjesec dana, a tek sam potrošila pola tube što je jako isplativo obzirom da proizvod od 200ml košta oko 100kn.
Ovi proizvodi se mogu kupiti samo u odabranim ljekarnama. 


Gel je pakiran u meku, plastičnu tubu svijetlo plave boje (ova boja karakterizira liniju proizvoda za osjetljivu kožu). Lako se dozira pomoću otvora na tubi i čvrsto se zatvara (ako ga mislite nositi na putovanje).

Tekstura gela je lagana i nježna prema koži lica. U dodiru s vodom daje blagu pjenu koja se lako ispire s lica. 



Sastav:


"SVR Physiopure Gelee Moussante gel za čišćenje lica ne sadrži umjetne boje, parabene, alkohol niti sapune"-tako kaže proizvođač.
Međutim, iz sastava se može vidjeti da ovaj gel sadrži SLS i SLES na koje osjetljiva koža lica može biti alergična. 
Kako ja nemam osjetljivu kožu, meni ovi sastojci ne smetaju.

Moje mišljenje:
Sretna sam jer sam pronašla još jedan odličan gel za umivanje lica. Koristim ga svakodnevno, ujutro i navečer. Ja prije umivanja obavezno sav makeup s lica uklonim micelarnom otopinom, tako da mi je umivanje zadnji korak u čišćenju lica.
Gel je jako blag prema koži, ne isušuje je i nije mi izazvao nikakve neugodnosti na koži. Jako dobro otklanja sve nečistoće sa lica.

Jeste li koristili neki SVR proizvod?

Broj komentara: 6

  1. Nisam koristila, nisam ni znala za tu maru. Zanimljiv gel :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Iskreno da kazem nisam probala a nikada nisam ni cula za ovaj brend :D Deluje bas zanimljivo ali ga nisam do sada vidjala :/

    OdgovoriIzbriši
  3. Mislim po sastavu da ipak sadrzi sapune, SLS medju prvih 5 sastojaka.. Jel oni reklamiraju ovaj gel kao bez sapuna ili?
    Ana ��

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da...baš sam komentirala sastav u postu. Na žalost, malo danas proizvoda ne sadrži štetne sastojke

      Izbriši