srijeda, 14. listopada 2015.

TheBalm Time Balm foundation

Uvijek ističem kako su čišćenje i njega lica na prvom mjestu!
No, kada se radi o makepu-u, onda mogu sa sigurnošću reći da je osnova dobrog makeup-a dobra podloga (puder).
Svaka od nas ima svoj omiljeni puder u koga se kune. Ja sam godinama koristila jedan puder i odupirala se bilo kakvoj promjeni (najviše iz straha da mi novi proizvod ne izazove nered na licu!). Za puder definitivno izdvajam najviše novca, jer mislim da je ulog u dobar puder najbolja investicija.
Sada sam, zahvaljujući predstavnicima Bipe, imala priliku koristiti u svijetu poznati puder TheBalm Time Balm foundation.





TheBalm, kao brend, je poznat po kvaliteti svojih proizvoda, ali i po karakterističnom, retro/vintage pakiranju istih. Sada sam ostala malo žalosna, jer TheBalm Time Balm foundation pakiran je u jednostavnu, plastičnu posudu, čak i bez ogledala.
U posudi se nalazi spužvica, koja bi trebala koristiti za nanošenje pudera. Spužvica je tanka, loše kvalitete....ja je nisam koristila.


Tekstura ovog pudera je vrlo gusta, kremasta, meka, bez ikakvog mirisa.
Nisam se nikada susrela s ovakvom teksturom pudera, ali, Bože moj, ja sam otvorena prema svim novitetima.




Kako sam koristila puder:
Malo sam razmišljala što napraviti i kako najlakše i najbolje nanijeti puder na lice. Morate me shvatiti, ja nisam profesionalna vizažistica, nemam njihovo iskustvo i često mi je potrebna poduka.
Prvo nanošenje pudera bilo je prstima. Dakle, čistim rukama sam uzela iz posude puder prstima i razmazala ga po licu. Učinak je bio dobar, osim što mi ide na živce kada se prilikom impliciranja pudera cijela umažem.
Drugi put sam bila malo mudrija! Puder sam nanijela pomoću kista. Iskreno, efekt na licu je bilo neusporedivo bolji. 

Sastav:

TheBalm Time Balm foundation pruža izvrsnu pokrivenost, lagan je na licu i pruža lijep osjećaj. Potrebno mu je par minuta da se osuši i tek tada možete staviti rumenilo ili puder u prahu. Prekriva sve nesavršenosti- hiperpigmentacijske mrlje, manje ožiljke...ja nemam većih napravilnosti na licu, ali sam ga ponudila na korištenje prijateljici koja ima dosta toga za pokriti. Njenom oduševljenju nije bilo kraja!

Nijansa pudera koju imam je light/medium. Mislila sam da će mi nijansa trenutno biti presvijetla, ali nije. Odlično se stapa sa mojom kožom.

Trajnost pudera je dobra tj. trajat će vam na licu bez problema cijeli radni dan.
Ono što meni smeta je što se nakon par sati počnem presijavati! Zato ga obavezno moram fiksirati puderom u prahu.

TheBalm kaže da je ovaj puderu namijenjen svim tipovima kože.
Sa ovom činjenicom se nikako ne bih složila!

Moje mišljenje:
TheBalm Time Balm foundation je kvalitetan proizvod koji odlično pokriva sve nesavršenosti na licu. Trajnost mu je dobra, a licu daje svjež izgled.
Mišljenja sam da je puder odličan samo za normalnu kožu lica.
Nije dovoljno hidratantan za suhu kožu, a premastan je za mješovitu ili masnu kožu lica.
Ne sviđa mi se pakiranje, voljela bih da je u stilu s ostalim njihovim proizvodima.

TheBalm Time Balm foundation možete kupiti u Splitu samo u Bipi u Solinu (bivši Mercator), dok je u Zagrebu dostupan na više prodajnih mjesta.
Cijena pudera je oko 196kn.


PR proizvod

Jeste li koristili neki TheBalm puder za lice?
Kakvi su vaši dojmovi?




Broj komentara: 6

  1. Nisam ga koristila do sada ali odlicno izgleda, dopada mi se to sto savrseno pokriva. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam koristila ali ga ne bih ni kupila jer ne volim pudere u teglicama ii ovakvim pakiranjima. Odlična recenzija

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala za recenziju! Meni su najdraži tekući puderi, ali sve je to stvar navike ;)

      Izbriši
  3. Na prvi pogled kontam super ,prekriva hiperpigmentacije i ostalo,ali pročitah da nije za mješovitu kožu-tako da meni ne bi odgovarao. I mene je iznenadilo da je ambalaža tako jednostavna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja imam mješovitu kožu lica i koristim ga svaki dan. Samo moram staviti malo matirajućeg pudera preko njega

      Izbriši