ponedjeljak, 12. listopada 2015.

ESSENCE:All about....paleta za oči

All about....paleta za oči je također dio Essence kolekcije jesen/zima 2015.god.
Do sada sam koristila Essence mono sjenila i bila sam jako zadovoljna njihovom pigmentiranošću i trajnošću.

U nastavku pročitajte kakav je dojam na mene ostavila ova paleta za oči.






Pakiranje:
Jednostavno, plastično, ali čvrsto pakiranje u prozirnoj kutiji, tako da odmah možete vidjeti boje sjenila koje paleta sadrži. Vjerujem da ovakvo pakiranje zadovoljava sve znatiželjne kupce, pa ne moraju otvarati proizvod i dirati sjenila svojim prstićima. Paleta je malih dimenzija, pogodna za nošenje u torbi. Po meni, nedostaje joj jedino ogledalo.
U paleti se nalazi osam sjenila u komplementarnim bojama koja se međusobno mogu lako i lijepo kombinirati. 



All about...palete za oči dolaze u pet nijansi sjenila: Vintage, Rose, Nudes, Greys i Bronce.
Moja paleta je Roses #03. Paleta se sastoji od lijepih ružičastih nijansi sjenila koje obožavam. U paleti se nalaze četiri sjenila sa shimmer-om, jedno sjenilo ima saten završetak, a dva sjenila su mat.

Tekstura:
Sjenila su meka, svilenkasta i bez mirisa. Lako se apliciraju pomoću kista, trajnost im je s bazom jako dobra. Dosta se truse, pa bih vam savjetovala da prvo našminkate oči, a tek onda stavite podlogu na lice.


Nijanse sjenila u ovoj paleti su sljedeće:


a)  prljavo bijela nijansa sa shimmer-om. Koristim za posvjetljivanje unutarnjeg kuta oka
b) nježno ljubičasta nijansa sa shimmer-om.
c) svijetlo ljubičasta-tupe nijansa sa shimmer-om
d) tamno ljubičasta nijansa, jako pigmentirana sa zlatnim, sitnim česticama. Odlična nijansa za isticanje vanjskog kuta oka.
e) prljavo bijela mat nijansa
f) nježno ružičasta mat nijansa
g) ljubičasta-tupe mat nijansa
h) svijetlo smeđa-tupe mat nijansa

Lijepe nijanse sjenila koje se mogu kombinirati na puno načina, sve ovisi o vašoj mašti i spretnosti.

Evo kako sam ja kombinirala sjenila iz ove palete za jedan dnevni look.




Moje mišljenje:
All about....paleta za oči u nijansi Roses #03 je kvalitetna drogerijska paleta sa lijepim nijansama sjenila.
Omjer cijene i kvalitete je potpuno u skladu.
Ovu paletu možete kupiti u Kozmu i DM-u po cijeni od 34,90kn.

PR proizvod

Kako vam se sviđaju nijanse sjenila u ovoj paleti?
Imate li neku od Essence All about....paleta?

Broj komentara: 16

  1. Baš sam neki dan kupila Bronze i danas je prvi put nosila na očima :) Oduševila me pigmentacija i čini mi se da i dosta traju na očima. Planiram još kupiti Nude i Vintage

    OdgovoriIzbriši
  2. Ova paleta me najviše privlači od svih :) Mislim da kada budem kupovala da ću uzeti nju. Baš mi trebaju neke tople nijanse :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Definitivno mislim da ću i ja isprobat neku, čini se da su pigmentirane bolje od starih verzija Essence paleta :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam do sada imala Essence palete, pa ne mogu ih usporediti. Sa svim Essence mono sjenilima sam bila oduševljena pigmentacijom

      Izbriši
  4. Divna je :D Imam Nudes paleticu te sam također zadovoljna iako je pigmentacija dosta slaba, ali uz bazu je odlična :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod ove palete je pigmentacija tamnijih nijansi jako dobra...naravno uz bazu

      Izbriši
  5. Imam je, ali jos je nisam koristila, kvalitet mi deluje skroz okej s obzirom na cenu. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Gledala sam nekidan te palete u Mülleru, ali na kraju nisam niti jednu kupila jer su nijanse uživo drugačije nego na netu. Možda se ipak vratim barem po jednu. :D I da, koja ti je to olovka na waterlineu?

    OdgovoriIzbriši
  7. Lijepa je ali ja bih 'sivu' verziju :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Kad god citam post o ovoj paletici zapisem si na spisak da je pogledam kad budem isla u CM i kad je vidim uzivo ne privuce me, a ni sama ne znam zasto, nesto mi ne da da je kupim iako su nijanse divne i volim te boje.

    OdgovoriIzbriši
  9. Hahaha......sigurna sam da ćeš je jednog dana ipak kupiti ;)

    OdgovoriIzbriši