petak, 16. listopada 2015.

CATRICE: Shine Appeal Fluid-tekući ruž za usne

Svoju novu kolekciju jesen/zima 2015 Catrice je obogatio jednim novim ružem za usne. Riječ je o tekućem ružu za usne. Proizvod dolazi u 12 nijansi.

Priznajem, nikada prije nisam čula za formulu „tekući ruž“ i bila sam jako radoznala pri isprobavanju. 




Pakiranje ovog ruža uopće ne izgleda jeftino i jako je zanimljivo. Pomalo me podsjeća na pakiranje Dior ruževa za usne. Tekući ruž je  pakiran u dvostruku plastičnu tubu. Prvi sloj plastike je proziran, a unutarnji dio je u obliku ruža za usne. Kada otvorite ovaj proizvod, na crnom čepu nalazi se aplikator za nanošenje ruža. Aplikator je kvalitetan i sa njim se lako ruž nanosi.

Tekstura ovog tekućeg ruža je gusta, tekuća i u potpunosti podsjeća na teksturu sjajila za usne. Ruž u sebi ima malo shimmer-a koji usnama daje sjajni završetak.
Osjećaj na usnama je ugodan, malo ljepljiv, ali ne toliko ljepljiv kao kod običnog sjajila za usne. Voljela bih da se ruž osuši na usnama....ovako imam osjećaj da sam stavila sjajilo za usne.
Miris ruža je slatkast, u tubi se jako osjeti, a sa usana brzo nestane.
Trajnost mu je oko sat do dva, naravno, ako u međuvremenu ne jedete. 


Nijansa koju ja imam je Better Make a Mauve 070. To je neka mješavina ružićaste i smeđe nijanse, jako mi se sviđa i lako se uklapa u ostatak svakog makeupa. 



Moje mišljenje:
Zanimljiv proizvod koji svakako treba isprobati!
Malo me još uvijek buni naziv „tekući ruž“. Za mene je to dobro pigmentirano sjajilo.
Kako ja nisam ljubiteljica sjajila za usne, ljubav između mene i ovog proizvoda se nije dogodila.
Za sve vas koje volite sjajila za usne, obavezno kupite ovaj proizvod jer sigurno nećete ostati razočarane!

PR proizvod

Imate li neki od novih Catrice ruževa za usne?
Jeste li koristili ovaj proizvod? Ako jeste, voljela bih da svoj dojam podijelite sa mnom!

Broj komentara: 20

  1. Izgleda dobro. Jedino me odbija što ne volim sjajila a ovo me podsjeća baš na to. Možda i isprobam :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Nijansa bi bila lijepa da je bez sljokica ovako mi se ne sviđa, a sjajila volim jer ne isušuju usne. Ovo definitivno nisu ruževi :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super ti stoji boja, mada ja za sebe vise volim ciklama i malo jače nijanse :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Imala san predosjećaj da će bit više nalik sjajilu, u tome iman isto mišljenje ko i ti, isti odnos, jednostavno ne iđe. Žao mi je zbog boje, baš lipo izgleda u tubi :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Obožavam ova sjajila/ruževe :D Meni su pun pogodak za svakodnevno nošenje :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Nisam isprobala Catrice, ali imam Essence i dosta ljudi mi je reklo da je Essence pigmentiraniji i bolji :) Meni se baš sviđa :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Nisam isprobala jer isto kao ti imam averziju prema "tekućim ruževim"..iskreno ako poželim tekuće, uzet ću sjajilo..iako je ova nijansa krasna, totalno moj stil.. pa ću razmisliti o isprobavanju :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlicno izgleda na usnama, nisam probala do sada. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja ne volim sjajeve ali mi se dopada ova nijansa...Jako sam ljubomrna na vas, zato sto mi u Srbiji nemamo Catrice :/ :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će Catrice uskoro proširiti svoje tržište i na Srbiju

      Izbriši
  10. Imam identičnu nijansu i moram priznati da u zadnje vrijeme najčešće koristim

    OdgovoriIzbriši