petak, 15. prosinca 2023.

Dior Forever Skin tekući puder i korektor


Ženi u zrelim godinama, s pokojom borom na licu nije lako pronaći odgovarajući puder i korektor. Na nekim proizvodima piše "za zrelu kožu", međutim, nameće se pitanje što je zrela koža? Obično se ovaj pojam veže za žene 50+.

Smatram da pojam "zrela koža" nije vezan za godine, jer nisu bore i druge nepravilnosti na licu vezane za godine.

Od pudera i korektora zahtijevam da bude hidratantan i da se ne uvlači u bore. Uz to treba pružiti srednju do potpunu pokrivenost kao i prirodan izgled lica.

Dior Forever Skin Glow tekući puder i Dior Forever Skin Correct Concealer u beauty svijetu su jako popularni i na glasu su kao dvojac kojeg morate imati.

Dior Forever Skin Glow tekući puder


Puder je poboljšana verzija originalnog Dior Forever pudera te dolazi u dvije verzije mat i glow. Izabrala sam glow verziju jer mi je koža u zadnje vrijeme normalna do suha. 
Iako puder ima dewy završetak, nije mastan i ne ističe teksturu kože. Sadrži čestice koje reflektiraju svjetlost pa licu daje prirodan izgled.
Pumpica na pakiranju lako dozira količinu pudera, ali kako je tekstura baš vodenasta pazite da se ne zaprljate. 


Ovaj puder pruža srednju pokrivenost. Neće prekriti veće ožiljke od akni niti jače hiperpigmentacijske mrlje. Lako se nadograđuje i u više slojeva ne izgleda cakey. 
Lijepo se i ravnomjerno nanosi pomoću kista ili spužvice. 
Puder ne oksidira već se vremenom stopi s kožom. 
Nije otporan na preslikavanje pa pazite da ne umrljate odjeću. Nije ni dugotrajan na licu kako proizvođač navodi. Na mom licu ostaje maksimalno osam sati.



Moja nijansa je 3N ljeti i 2,5N u ostatku godine. 
Nikako ne preporučujem da puder kupujete online jer su nijanse čudne i lako možete pogriješiti.
Isplati li se kupiti ovaj puder?
Obzirom na cijenu i njegovu moć prekrivanja, draži mi je  Clinique Even Better Clinical Serum Foundation (recenzija) koji je također deklariran "zrelu kožu".
Cijena pudera je od 55 EUR.

Dior Forever Skin Correct Concealer



Korektor je također nova verzija Dior Forever Correct korektora. Dolazi u čak 30 nijansi od kojih, kao i obično, većinu ne možete kupiti u našim parfumerijama. 

"Dior Forewer Skin Correct Concealer  je višenamjenski proizvod koji pruža 24-satnu njegu i prekriva podočnjake i ostale nepravilnosti"



Jako sam voljela staru verziju korektora i pitala sam se što se sve promijenilo kod ove nove verzije. Nikada mi neće biti jasno zašto proizvođači povlače sa tržišta proizvode koji su dobri i imaju dobru prodaju.
Ono što ga razlikuje od prve verzije je vizualni izgled pakiranja. Srećom, kvaliteta i nijanse su ostale iste.
Zašto volim ovaj korektor?
Korektor ima hidratantnu formulu, kremastu teksturu i odličnu pigmentaciju. Minimalno se uvlači u borice oko očiju, lako se nanosi (ja koristim beauty blender) i može se setirati bez da izgubi svoja hidratantna svojstva.
Aplikator je puno veći nego kod drugih korektora što mi je u redu, ne vidim pri radu neku veliku razliku.
Tekstura je kremasta, nije previše tekuća pa kod njega nema razlijevanja. Na licu izgleda prirodno i može se lako nadograditi.
Također, korektor je odličan za prekrivanje svih nepravilnosti na licu. 
Moja nijansa 3N je opet tamnija, ali za ljeto je odlična. Tijekom zime koristim nijansu 2,5N.


Isplati li se kupiti ovaj korektor?
Od mene imate preporuku za njegovu kupovinu. Teško je naći korektor ovakve teksture, trajnosti i prekrivanja.
Cijena korektora je 35 EUR.


Jeste li koristili neki od ovih proizvoda?
Ako jeste, voljela bih čuti vaše mišljenje














Nema komentara