utorak, 21. siječnja 2020.

BEAUTY FAVORITI 2019 - PREPARATIVA


Kada je preparativa u pitanju, znate da sam tu totalni junkie. Jako volim testirati nove proizvode, mada me u prošloj godini malo toga oduševilo. 
Koje proizvode sam ipak izdvojila kao favorite pročitajte u nastavku.


Uljni čistači makeupa



Yves Rocher Pure Camille je odličan i cjenovno povoljan uljni čistač. Kako u Splitu imaju svoj dućan, sve više kupujem i volim njihove proizvode.
Nivea Smoothing Cleansing Oil za osjetljivu kožu (recenzija) je pravo drogerijsko otkriće. 

Gelovi za umivanje



Uvijek biram lagane gelove za umivanje koje ne sadrže alkohol. 
Skintegra Amphibian (recenzija) je jako blaga umivalica koju više ne moram kupovati on line jer su u Splitu Skintegra proizvodi dostupni u ljekarni Varoš u City Cenru One.

La Roche-Posay Effaclar H je hidratantna krema za umivanje namijenjena  koži koja je isušena uslijed korištenja kiselina i retinola. Proizvod sam kupila prošlo ljeto i tada mi nije odgovarao. Sada, kada svaku večer koristim kiseline ili retinol, jako sam zadovoljna kako odrađuje svoj posao. 
Tekstura je kremasta, ne pjeni se puno i nema miris. Dvije pumpice su dovoljne za drugi korak u čišćenju lica, nakon što uklonite svu šminku sa lica (proizvod nije namijenjen za skidanje šminke). 
Obogaćen je cocobetainom , niacinamidom i pantenolom, nježno i temeljito čisti i umiruje kožu, te joj vraća osjećaj ugode.


Cijena proizvoda je 115kn.

Dermalogica Special Cleansing gel je koncentrirani pjenasti gel bez sapuna, umjetnih mirisa i boja. Njegovu zasebnu recenziju pišem uskoro.

Foreo Luna Mini 2



Prošle godine sam kupila Foreo Luna Mini 2 i to je bila odlična investicija. Nisam luda za beauty gadgetima i dosta sam razmišljala hoću li ga kupiti obzirom na njegovu cijenu ali i puno vas mi je pisalo kako vam je korištenje Forea isušilo kožu lica. 
 Imam ga skoro godinu dana i definitivno mogu tvrditi da je ovo odličan gadget. Koristima ga samo kod večernjeg umivanja. Oko jedne minute lagano prelazim s njim po licu. Rezultate nisam vidjela odmah, tek nakon 2 mjeseca primijetila sam da mi na bradi uopće nema mitesera, a koža lica općenito je postala glatka i pore manje vidljive. 
Foreo Luna Mini 2 dolazi sa punjačem kojeg možete priključiti na laptop ili računalo. Puni se oko sat vremena i traje do dva mjeseca (punjenje ne traje 6 mjeseci kao što piše u uputama). 
Važno je napomenuti da prije korištenja Foreo Luna Mini 2 morate ukloniti šminku sa lica jer on za to nije predviđen. Također, sa Foreom sam koristila gel za umivanje koji mi je trenutno bio u upotrebi, nisam kupovala poseban proizvod koji je dosta skup.  


Esencije i serumi


Caudalie Vinoperfect Essence je odličan proizvod koji koristim nakon umivanja, a prije stavljanja seruma na lice. 



Dva seruma koje sam baš voljela prošle godine su Clarins Double Serum (recenzija) i Eucerin Hyaluron-Filler Night Peeling&Serum (recenzija).



VitalPlusActive GLY kapi (recenzija) sam ponovo kupila i to u većem pakiranju. Jako volim ovaj proizvod zato što baš na licu vidim njegovu učinkovitost.



Kod mene uvijek možete naći Paula`s Choise proizvode jer ih jednostavno obožavam. Prošle godine sam "otkrila" Skin Perfecting 8% AHA Gel . Visok postotak glikolne kiseline nije preporučljivo koristiti ako vaša koža nije navikla na kiseline. Ja sam gel kupila u putnom pakiranju, to uvijek radim kada prvi put testiram neki PC proizvod jer su dosta skupi. Ovaj gel sam korstila tijekom toplijeg perioda godine tako što bih ga na večer ciljano stavljala na prištić koji bi se pojavio. Glikolna kiselina ubrzava i potpomaže njegovo zacjeljivanje, a ne ostaje ožiljak na koži. 
PC CALM 1% BHA Lotion je za mene isto bio novi proizvod kojeg sam samo koristila tijekom ljeta. Ljeti nastojim ne koristiti kiseline, ali moja koža jednostavno bez njih više ne može. Ovo je najmanji postotak salicilne kiseline koji sam do sada koristila i stavila bih ga na večer samo na područje brade gdje mi se pore najbrže začepe. 

Krema za lice


Lierac Magnificence Nuit krema za lice (recenzija) je odlična anti-age krema. 
Galenski Laboratorij Hijaluronska krema za lice (recenzija) predivna krema za ovo zimsko vrijeme (suhoj koži odgovarat će tijekom cijele godine).
Clinique Moisture Surge krema za lice je njihov kultni proizvod koji koristim zadnja dva mjeseca i u detaljnoj recenziji ću vam reći zašto ovu kremu trebate kupiti.



Kreme sa spf faktorom ne volim nositi i koristim ih isključivo u toplijem dijelu godine. 2019. godinu obilježila je SVR Blur spf50 krema za lice (recenzija) koja je opravdala sve hvalospjeve koji su o njoj napisani.




Ducray Kelual DS krema je odlična za rješavanje mog seboreičnog dermatitisa koji mi se povremeno pojavi uslijed većeg stresa.

Okoloočna krema



Dvije okoloočne kreme su obilježile 2019. godinu. 
Green Girl Rich okoloočna krema će lijepo nahraniti okoloočno područje. Koristila sam je u večernjoj rutini i ona svakako zaslužuje posebnu recenziju.
Lierac Diopticerne okoloočna krema mi je bila odlična u dnevnoj varijanti, recenzija ide uskoro.

Maske za lice



Maske za lice koristim na tjednoj bazi. Popularne sheet maske sam koristila dosta, ali meni su ipak draže "klasične" maske za lice.
Uriage Hyseac Purifying maska za lice bogata je Uriage termalnom vodom i prirodnom zelenom glinom. Namijenjena je pročišćavanju kože sklone aknama. 
Koristila sam je jednom tjedno i to samo na području T zone više kao prevenciju nego kao pomoć pri rješavanju nekih problema jer mi je koža tijekom prošle godine bila u jako dobrom stanju. 
Tekstura maske je srednje gusta, ugodnog mirisa i lako se rasporedi po licu. Potrebno je pričekati 10-tak minuta da se maska osuši i tada je isprati toplom vodom. 



Vidjela sam da mi ova Uriage maska za lice doista na duži period očisti T zonu i smanji vidljivost pora. 

Filorga Meso-Mask je maska protiv bora koja koži vraća blistavost briše umor sa lica.

Njega tijela

U 2019. godini sam koristila dva predivna drogerijska pilinga za tijelo. 



Dove Exfoliating Body Scrub sam imala u varijanti macadamia&rice milk i pormegranate&shea butter.
Ono što karakterizira ove pilinge je bogata tekstura sa sitnim piling česticama i predivan miris. Jako lijepo i nježno uklanjaju mrtve stanice za kože tijela.



Afrodita Zen Rituals piling za tijelo od riže i bambusa također spada u nježne pilinge kremaste teksture koji ostavlja kožu njegovanom i mekom.





Obožavam Rituals proizvode za njegu tijela i prošle godine sam isprobala sve njihove linije. Svi proizvodi lijepo hidratiziraju kožu, a miris im je predivan. Istinsko uživanje u tuširanju i njezi tijela.

Koji su vama bili omiljeni proizvodi u 2019. godini?
Imamo li nekog zajedničkog favorita?

Nema komentara