nedjelja, 1. prosinca 2019.

NIVEA SOOTHING CLEANSING OIL FACE & EYES


Koliko je važno temeljito čišćenje lica to već svi znamo, pa o tome neću pisati. Svima vama koji kao i ja prakticirate metodu dvostrukog čišćenja lica (ulje+gel za umivanje) ovaj post će biti zanimljiv. 



Gotovo svaki HE i drogerijski brend ima svoje ulje za skidanje makeupa. Ovu jesen i Nivea je predstavila svoj čistač šminke i to u tri varijante: Hydrating Cleansing Oil s prirodnim kokosovim uljem (normalna koža lica), Nourishing Cleansing Oil s prirodnim uljem makadamije (suha koža lica) i Soothing Cleansing Oil s prirodnim uljem sjemenki grožda (za osjetljivu kožu lica).
Ja sam kupila verziju ulja za osjetljivu kožu lica vodeći se mišlju kako nemam ni suhu ni normalnu kožu lica. 
Inače, pazite pri odabiru ovih proizvoda jer mogu biti komedogena i u čas izazvati pojavu bubuljica.



Nivea Cleansing ulje dolazi u plastičnoj boci od 150ml. Boca ima pumpicu za doziranje koja je kvalitetna i meni su 3 pumpice ulja dovoljne za skidanje cijelog makeupa s lica. Cijena je 59,90kn i možete ga kupiti u svakoj drogeriji.

Moje mišljenje:
Nivea Cleansing ulje je drugi drogerijski proizvod ovog tipa koji koristim.
Recenziju Balea ulja za skidanje šminke pročitajte OVDJE.
Tekstura ovog ulja je puno lakša i manje gusta od Balea ulja što se meni osobno sviđa. 
Ulje se lijepo razmaže po licu, ne peče za oči, ne zamagljuje vid. Meni s lica skida sve:puder, ruž, sjenila...jedino je potrebno malo više strpljenja dok ne uklonim maskaru sa trepavica. 
Dodatkom male količine vode, na licu nastaje mliječna emulzija koja uklanja zadnje tragove šminke. 
Ulje se lako ispere vodom. Svakako bih preporučila dodatno čišćenje lica gelom za umivanje bez obzira što proizvođač navodi kako je dodatno čišćenje nepotrebno.
Nivea Soothing Cleansing ulje koristim svake večeri već 3 tjedna i nisam imala nikakve negativne reakcije kože na njegove sastojke. 
Ovo je po meni solidan proizvod (ovo kažem jer sam stvarno testirala hrpu skupljih ali i kvalitetnijih ulja) i imate moju preporuku za njegovu kupnju.

Kakav je vaš postupak skidanja makeupa?
Ako koristite ulje u tu svrhu, koje ulje vam je najdraže?

Nema komentara