četvrtak, 28. studenoga 2019.

CAUDALIE RESVERATROL LIFT KREMA ZA LICE

caudalie_resveratrol_lift_dnevna_krema_za_lice_notino.hr

Caudalie je u suradnji sa dr. Davidom Sinclairom (Harvard Medical School) kreirao liniju anti-age proizvoda Resveratrol Lift. Svi proizvodi u liniji sadrže dva najbolja anti-age sastojka resveratrol iz trsa vinove loze i mikro hijaluronsku kiselinu.
U ovom postu donosim vam pregled dnevne kreme iz ove linije, pa ako koristite anti-age proizvode u svojoj skincare rutini, svakako nastavite čitati.



caudalie_resveratrol_lift-dnevna_krema_za_lice_notino.hr

Iako je ova krema po riječima proizvođača namijenjena zreloj, suhoj koži lica, kupila sam je s namjerom da je koristim u večernjoj rutini jer mi tada odgovaraju konkretne i "teže" kreme.
Ova krema je čisti luksuz koji sam svojoj koži lica priuštila. Sve je kod nje kako treba biti: predivna blijedo ružičasta staklena tegla u kojoj je 50ml proizvoda. Francuzi su vodili računa o higijeni što mene uvijek oduševi, pa tako uz kremu dobijete i žličicu pomoću koje uzimate kremu iz teglice.


caudalie_resveratrol_lift_dnevna_krema_za_lice_Notino

Tekstura ove kreme je predivna, lagana, nije masna ni teška na koži. Krema se doslovno topi u dodiru s kožom. Ima lagani, nenametljiv miris kao i svi Caudalie proizvodi koji je meni jako drag, ali bi osobama sa osjetljivom kožom lica mogao smetati.
Za jedno korištenje bila mi je dovoljna količina zrna graška, te mi je proizvod dugo trajao. 


caudalie_resveratrol_lift_dnevna_krema_za_lice-notino.hr

caudalie_resveratrol_lift_dnevna_krema_za_lice_Notino

Uživam koristiti kreme ovako elegantne teksture, to onda za mene postaje pravi ritual. Moja koža lica odlično reagira na ovu kremu. Ako je koristim na večer, ujutro je koža jako meka na dodir, gotovo baršunasta. 
Kada sam kremu koristila ujutro, bila je odlična podloga za tekući puder. 
Tijekom perioda od 3 mjeseca koliko mi je krema trajala, nisam primijetila nestanak bora (to ne očekujem od niti jedne kreme bez obzira na navode proizvođača), ali moje lice dobilo je predivan plump efekt, zdravi prirodni sjaj i samim tim su postojeće borice manje vidljive.
U periodu kada sam koristila kremu koristila sam i salicilnu kiselinu pa mi je na večer bila potrebna jača hidratacija. Zato sam prije kreme koristila The Ordinary Marine Hyaluronics o kojem ću vam također pisati recenziju.
Ova kombinacija pokazala mi se odličnom i pružila izvrsnu hidratizaciju.


caudalie_resveratrol_lift_dnevna_krema_za_lice_notino.hr

Sastav:
Resveratrol iz trsa vinove loze vraća čvrstoću i volumen kože, a kompleks mikro-hijaluronskih kiselina omogućuje zaglađivanje bora. Upravo ova kombinacija licu vraća mladenački izgled. Uz to ova anti-age dnevna krema obogaćena je grožđanim uljem i shea maslacem što je čini idealnim proizvodom za dnevnu njegu suhe i zrele kože.
Krema je nekomedogena, sadrži 93% prirodnih sastojaka, bez parabena, ftalata, fenoksietanola i sastojaka životnjskog porijekla.

Moje mišljenje:
Caudalie Resveratrol Lift dnevna krema za lice nije jeftin proizvod (cijena je 303,90kn) da bih vam rekla morate je kupiti. Ali ako ste u prilici, počastite se ovom kremom i vjerujte mi, koža lica će vam biti zahvalna. 


PR proizvod

Volite li Caudalie proizvode? Koji biste mi njihov proizvod preporučili?

Nema komentara