nedjelja, 8. prosinca 2019.

NARCISO ROUGE eau de parfum


narciso_rouge_parfem_za_ zene_notino.hr

Crvena boja...što povezujete s njom? 
Ruže...usne...senzualnost...
Moj prvi susret sa ovim parfemom bio je krajem ljeta. U parfumeriji je stajao na posebnom stalku i odmah privukao moju pažnju. Našpricala sam zapešće i znala  da ovaj parfem moram imati u svojoj kolekciji.



narciso_rouge_parfem_za-_zene_notino.hr
Narciso Rouge Narciso Rodriquez parfem za žene izašao je 2018. godine. Grimizno crvena boja boce simbolizira tajanstvenost i senzualnost. Ovaj parfem kao da na sebi nosi natpis "čisto, provokativno".


narciso_rouge_parfem_za-_zene_notino.hr

"Sa svojim novim mirisnim poglavljem stvaranja želio sam unaprijediti zavodljivu prirodu originalnog parfema Narciso. Parfem Narciso Rouge nije samo seksi; on budi strast. Parfem ima pojačanu senzualnost. Njegov je duh odvažan i opojan.", tako svoj novi miris opisuje sam dizajner Narciso Rodriguez.
narciso__ouge_parfem_za-_zene_notino.hr
U početku je miris prilično uobičajen. Jako se osjeti iris, sladak i puderast, dok se bugarska ruža skriva u pozadini. Međutim, cvjetovi ruže i iris ubrzo postaju blaži i pojavljuje se mošus u svojoj najplemenitijoj interpretaciji. Kremast, čist, topao...To ovaj miris čini privlačnim i senzualnim na suptilan način.
Tonka, crni i bijeli cedar stoje u bazi i ovoj kompoziciji daju puni doživljaj.
narciso_rouge_parfem_za_ zene_notino.hr
Narciso Rouge je parfem koji možete nositi u svim prigodama. Njegova slatkoća ne djeluje previše razigrano, pa ga osim djevojaka jako dobro mogu iznijeti i iskusne žene. Sa malo jačim doziranjem postat će prestižni parfem i privući pažnju ljudi oko vas.
narciso_rouge_parfem_za_zene_notino.hr
Narciso Rouge je moj "must have" parfem koji mi u ove hladne zimske dane donosi sunce i dobro raspoloženje. S mojom kožom stapa se na najbolji mogući način.  
Ako se još premišljate koji poklon kupiti svojoj sestri, mami, prijateljici za Božić, sa Narciso Rouge parfemom nećete pogriješiti. 
Parfem je dostupan na Notinu, a cijenu mu je 499kn.
PR proizvod

Volite li Narciso Rodriquez parfeme?
Koji je vaš omiljeni parfem za ovu zimu?

Nema komentara