ponedjeljak, 11. ožujka 2019.

CLARINS: DOUBLE SERUM HYDRIC+LIPIDIC SYSTEM


Sredinom ljeta u Muller-u sam naišla na veliko sniženje Clarins Double seruma jer je "stara" verzija izlazila iz prodaje. To je bila prilika koja se ne propušta jer ovaj serum želim isprobati jako dugo. Serum je prvi put izašao na tržište davne 1985. godine i od tada je doživio puno reformulacija.

Clarins Double Serum Hydric+Lipidic System pakiran je u poluprozirnoj boci smeđe boje. Sve je to dodatno upakirano u kartonsku kutiju i pakiranje je baš elegantno kao što i priliči serumu tog cjenovnog ranga. 
Boca je poluprozirna jer se sastoji od dvije komore: u jednoj se nalazi uljna komponenta, a u drugoj vodena. 
Stiskom pumpice tekućine ravnomjerno izađu, pomiješaju se na dlanu i apliciraju na čisto lice. 
Tekstura seruma je jako ugodna, fluidna i brzo se upija u kožu. Za sobom ne ostavlja mastan trag. Meni je to jako važno jer ne volim uljne serume koji se do kraja ne upiju u kožu.

Miris je jako blag, osvježavajući i brzo ishlapi.
Pumpica kojom se dozira proizvod radi besprijekorno i meni su dovoljna tri pritiska za apliciranje na lice i vrat.

Serum je pogodan za sve tipove zrele kože. 
Clarins-ova dvostruka tehnologija uspješno kombinira moćne ekstrakte protiv starenja (20+1), kako bi osigurali savršen afinitet prema vašoj koži. Obogaćen je anti-aging kurkumom koja učinkovito djeluje na bore, ujednači ton kože i pojača njen sjaj. 
Serum je formuliran bez parabena. 

Sastav:

U sastavu seruma još se nalazi: ekstrakt banane, limunastog timijana, bocoe, biljke katafray, primorskog bora, zeleni čaj, hijaluronsku kiselinu, ulje mošusne ruže, organske makadamije i Perilla ulje. 


Moje mišljenje:
Clarins Double Serum koristim skoro 2 mjeseca u večernjoj njezi nakon retinola. Samostalno mi serum nije dovoljan, pa nakon njega stavim Afrodita Hydra Patch Hydraboost Serum. Ova kombinacija mi se pokazala odličnom. Lice mi je nahranjeno, glatko, pojava komedona na T zoni je vidljivo smanjena. Ne mogu vam točno reći je li za to zaslužan Clarins Double Serum jer već 3 mjeseca koristim i retinol. Jako sam zadovoljna trenutnim stanjem kože lica. 
Kako idu topliji dani uskoro ću prestati koristiti retinol, a nastaviti sa serumom uz neki manji postotak kiselina. 
Kako imam pakiranje Clarins Double seruma od 50ml, trajat će mi još dugo jer je zaista potrebna mala količina za jednu uporabu. 
Drago mi je što sam kupila Clarins Double Serum jer moja koža lica odlično reagira na njega.
Clarins Double Serum je dostupan u veličini od 30ml (cijena je 719kn) i 50ml (cijena je 845kn).


Jeste li koristili Clarins Double Serum? Ako jeste, pišite mi o svojim dojmovima

Nema komentara