petak, 7. lipnja 2019.

SKINTEGRA: AMPHIBIAN GEL ZA ČIŠĆENJE LICA


Čišćenje je prvi i osnovni korak u njezi lica. Mnogi čišćenju lica ne pridaju dovoljno pažnje i ne koriste adekvatne proizvode. Istina, u moru gelova, pjena i ostalih proizvoda za čišćenje lica, nije lako odabrati onaj koji najbolje odgovara vašem tipu kože. Važno je koristiti nježne čistače koji neće poremetiti pH kože ili isušiti vašu kožu. Poželjno je da proizvod za čišćenje ne sadrži alkohol (ja na to posebno pazim) koji također suši kožu, a čest je sastojak kod čistilica namijenjenih masnoj koži lica. 
Ne znam jeste li znali ali bitna je i temperatura vode. Voda mora biti mlaka, nikako vruća jer i to dodatno suši kožu.

Do sada sam vam pisala o puno čistača lica, pa je logično da sam morala kupiti popularni Skintegra Amphibian Gel za čišćenje lica.



Ovaj gel dolazi u boci od 200ml i trajat će vam najmanje 2 mjeseca. Tu je i pumpica za doziranje koja odlično funkcionira.



Opis proizvoda:
Amphibian je nježni gel za čišćenje lica koji neće isušiti niti iritirati kožu. Baziran je na blagim, dermalno kompatibilnim amfoternim i aminokiselinskim tenzidima koji u kombinaciji s umirujućim mineralima, bisabololom i betainom (dobivenim iz melase šećerne repe) nježno čiste kožu. Proizvod je pH balansiran i optimiziran za korištenje na upalama sklonoj i osjetljivoj koži.



Tekstura gela je rijetka, nježno plave boje. Meni je za jednu upotrebu dovoljno pola pumpice proizvoda. Naravno, ja u prvoj fazi čišćenja sa uljem uklonim sav makeup sa lica. 
Gel u dodiru s vodom stvara bogatu pjenu iako ne sadrži SLS niti SLES.
Apsolutno nema miris jer ne sadrži parfem. 

Sastav:

Nakon čišćenja lica ovim gelom, na koži imam baš onaj škripeći osjećaj čistoće koji obično ostavljaju gelovi koji jako isuše kožu lica, samo što Amphibian kožu ostavlja mekom i svježom.
Za mene je Amphibian odličan proizvod s kojim možete biti sigurni da će vam temeljito očistiti lice bez ikakvih iritacija.
Cijena proizvoda je 119kn a ja sam ga naručila na Skintegra web shopu
Smatram da je ovo odličan omjer cijene i kvalitete i definitivno bih ponovila kupnju.

Jeste li već koristile Amphinian?
Koji gel za čišćenje lica vam je najbolji? 


4 komentara

  1. Amphibian nisam još isprobala iako sam jako zadovoljna drugim Skintegra proizvodima ( Clarion i Tria Light) koje koristim. Jako me privlači ovaj gel za čišćenje lica. Trenutno koristim Greengirl cosmetics gel za čišćenje i toplo ti ga preporučujem jer vjerujem da bi ti se mogao svidjeti kao i Amphibian.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja od Skintegre volim vitammin C i ovaj gel
      Od Green Girl sam sve isprobala još davno, sve je savršeno. Jedino nisam imala vitamin C

      Izbriši
  2. Ja koristim Amphibian neka dva mjeseca i jako sam zadovoljna kako mi očisti kožu lica. Nakon umivanja njime nemam osjećaj zatezanja i isušene kože. Naprotiv koža mi bude mekana i čista. Volim ga koristiti u jutarnjoj i večernjoj njezi. Za mene je ovaj gel pun pogodak i sigurno ću i ja napisati njegovu recenziju. :)
    Karmen

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, upravo to, koža je čista, meka, ali mene posebno oduševio onaj škripavi osjećaj čistoće na koži.
      Čekam tvoju recenziju ;)

      Izbriši