petak, 23. kolovoza 2019.

LIERAC: ULJNI BALZAM ZA SKIDANJE ŠMINKE


Uvijek tražim nove načine kako bih poboljšala čišćenje kože lica. Dobra rutina njege lica uvijek započinje temeljitim čišćenjem makeup proizvoda koje smo tijekom dana koristili. Znate da sam pobornik metode dvostrukog čišćenja lica i o proizvodima koje sam pri tome koristila pisala sam vam OVDJE, OVDJEOVDJE ,OVDJE i OVDJE.


Balzami za čišćenje lica nisu neka novost. Davno sam recenzirala Eve Lom Cleanser (recenzija) i dobro će vam doći u nadolazećem zimskom periodu kada je koži potrebna dodatna hidratacija.
Lierac Uljni balzam za skidanje šminke sam koristila prošlu zimu i nikako da dobije svoju recenziju koju i te kako zaslužuje. 
Pakiran je u plastičnu posudu koja sadrži 120g balzama i vjerujte mi, trajat će vam jako dugo. Proizvod je zaštićen folijom što ja jako cijenim kod svakog proizvođača.



Ima blagi miris i jako je guste teksture. Međutim kada ga razmažete na suho lice tekstura postaje uljna, lako se razmaže po licu i jako dobro skida sav makeup (puder, rumenilo, ruž, bronzer). Nakon što ga umasirate u kožu i zatim isperete vodom, umirit će kožu i pružiti joj osjećaj ugode.



Za jedno čišćenje lica potrebna je zaista mala količina proizvoda.





Iako je ovaj proizvod namijenjen osobama sa suhom kožom lica, meni je jako prijao tijekom zime. Osim toga, zimi primjećujem da mi je koža zahvalna na dodatnim hranjivim teksturama. Samo moram paziti da u drugom koraku čišćenja lica koristim gel koji je prilagođen mom tipu kože. 
Uglavnom, koža mi se nije dodatno mastila niti sam imala ikakve negativne reakcije na ovaj balzam za čišćenje.

Sastav:

Lierac Uljni balzam za čišćenje sadrži visoku koncentraciju ulja kamelije koje je bogato vitaminom E. 
Jedina mana ovog balzama je što sa njim ne možete ukloniti makeup sa očiju i to je jasno naznačeno na pakiranju. Ja sam prvo koristila Filorga dvofazni čistač makeupa sa očiju, a nakon toga bih balzamom uklonila ostatak šminke s lica. Ovo malo produžuje cijeli proces čišćenja, ali za lijepu kožu lica vrijedi se potruditi. 
Cijena balzama je 129kn, ali ga u ljekarnama često možete naći na popustu. 
Imate li moju preporuku za kupnju ovog proizvoda?
Imate, ukoliko ste kao ja opsjednuti čišćenjem lica i nije vam bitno koliko vremena na to potrošite.
Ako volite brzinski skinuti šminku s lica, tu su se meni bolji pokazali uljni čistači.

Kako vi skidate šminku s lica?

Nema komentara