srijeda, 28. kolovoza 2019.

BH Cosmetics HAUL


BH Cosmetics je američki brend, vjerujem da ste već upoznati s njihovim proizvodima čije su cijene za naše prilike pristupačne. Obzirom da je ovo bio moj prvi susret s njihovim proizvodima, nisam znala što očekivati, pa sam kupila rumenilo (iskreno, samo zbog predivnog izgleda) i ruž za usne.




BH Cosmetics Floral Blush Duo Cheek


Ovo predivno rumenilo dolazi u kartonskom pakiranju s magnetskim zatvaranjem i ogledalom. Pakiranje je stvarno lijepo, kompaktno i praktično za nošenje u torbi.
 Ovdje je riječ o Duo Cheek rumenilu koje je napravljeno u obliku cvijeta sa reljefnim otiskom. Nijansa rumenila je Caribbean Coral. 


To je kombinacija koraljne i ružičaste nijanse koje u sebi imaju sjajne čestice. Međutim, na licu su sjajne čestice malo vidljive, što se meni posebno sviđa. 
Nijanse se mogu koristiti odvojeno ili ih možete pomiješati. Meni ih je draže koristiti odvojeno jer ružičasta nijansa nije prejaka i licu daje zdrav i svjež izgled. Koraljnu nijansu više volim nositi ljeti kada mi ten potamni. 


Tekstura rumenila je kremasta, meka i jako lijepo se sa njom radi. Pigmentacija je odlična, pa u početku pripazite da na obraze ne nanesete previše proizvoda. Oduševljena sam kvalitetom ovog rumenila, a cijena mu je oko 50kn.
Floral Blush Duo Cheek dolazi u četiri nijanse: Caribbean Coral, Honolulu Hideaway, Fiji Fun i Bahama Bronce.


BH Cosmetics Color Lock long lasting matte lipstick


BH Cosmetics je poznat po svojim tekućim ruževima koje blogerice uveliko hvale. Nisam ljubitelj tekućih ruževa tako da sam kupila ovaj mat ruž u nijansi Devotion. 
Pakiranje ruža nije atraktivno ali je jako čvrsto i kvalitetno napravljeno.


Iznenadila me ugodna tekstura ruža. U početku tekstura je jako kremasta i lako se aplicira na usne. Nakon par sekundi, kako se ruž počinje sušiti, do izdražaja dolazi njegov mat finish. Ovo je jako ugodan mat ruž koji minimalno isušuje usne. Što se trajnosti ruža tiče, preživjet će kavu i manji obrok. Ruž se može lako popraviti, pa čak i bez ogledala.
Nijansa Devotion je topla smeđa nijansa koja baš lijepo odgovara mom tenu. Odlična će biti za predstojeću jesen i zimu. 



Cijena ruža je 33kn.

Moje mišljenje:
Ugodno sam iznenađena kvalitetom kupljenih BH Cosmetics proizvoda. 
Sve proizvode sam naručila sa Beauty Bay stranice. Međutim, poslije sam vidjela da su na njihovoj oficijelnoj stranici proizvodi često na sniženju, pa se tu kupovina više isplati. Samo pazite da vam cijena narudžbe ne prijeđe 160kn kako vam paket ne bi carinili. 

Imate li neki BH Cosmetics proizvod?
Koji proizvod bi mi preporučili za sljedeću kupovinu?

Nema komentara